וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: פיגוע ירי סמוך לבית אל; ילד בן שבע נפצע באורח קל

צוותי רפואה פינו את למרכז הטראומה בבית החולים שערי צדק בירושלים עם פציעה בידו. כוחות צה"ל שהגיעו למקום מיד לאחר האירוע פתחו במצוד אחר המחבלים שביצעו את הירי. ראש מועצת בית אל: "דורשים מצה"ל להיכנס לכפר ג'ילזון שספגנו ממנו פיגועים רבים"

עריכה: טל רזניק

ילד בן שבע נפצע קל הערב (שני) מירי בסמוך להתנחלות בית אל, וצה"ל עדכן כי מדובר בפיגוע ירי. האירוע התרחש בקרבת הכפר דורא אל קרא שבמרחב בנימין. כוחות הצלה שהגיעו למקום פינו את הילד למרכז הטראומה בבית החולים שערי צדק, כשהוא סובל מפציעה בכף ידו השמאלית. כוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב לאיתור מבצעי הירי.

"הפציעה הזו הסתיימה באורח קל - בנס", אמר שי אלון, ראש מועצת בית אל. "האירוע היה יכול היה להסתיים אחרת. אנחנו דורשים מכוחות צה"ל להכנס לכפר ג'ילזון ממנו ספגנו לא מעט פיגועי ירי במהלך השנים ולבצע שם סדר ולבוא איתם חשבון. לא ייתכן שילד ייפצע מירי של מחבלים, צה"ל יודע להיות תקיף כשהוא רוצה".

לקריאה נוספת:
מטח רקטות לעבר יישובי עוטף עזה: נפילה בבית בשדרות; אין נפגעים
במשמרת של נתניהו: הדרך למלחמה בלתי מתוכננת בעזה קצרה מתמיד

זירת הפיגוע בבית אל 25 במרץ 2019. הדר לוז/TPS, אתר רשמי
זירת האירוע בבית אל, הערב/אתר רשמי, הדר לוז/TPS

האירוע בבית אל מתרחש בשיאה של הסלמה ביטחונית בין ישראל וחמאס ברצועת עזה. במהלך הערב נורה מטח רקטות ליישובי הנגב המערבי וגרמו להפעלת אזעקות צבע אדום. אחת הרקטות פגעה בבית בשדרות, אך לא דווח על נפגעים. במקביל, צה"ל תוקף עשרות יעדי טרור ברצועת עזה בתגובה לירי למושב משמרת שבשרון הבוקר. על רקע המתיחות, ראש הממשלה מקיים התייעצויות ביטחוניות והמראתו מוושינגטון נדחתה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת הפיגוע בבית אל 25 במרץ 2019. הדר לוז/TPS, אתר רשמי
זירת האירוע בבית אל, הערב/אתר רשמי, הדר לוז/TPS

בין המטרות שהותקפו על ידי צה"ל - לשכתו של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה, מטה סודי המשמש את המודיעין הכללי והצבאי של הארגון בצברא ומשרדי ביטחון הפנים ברימאל. בעת התקיפה הנייה ככל הנראה לא היה בלשכתו, שהותקפה גם ב-2014 במבצע "צוק איתן", ולפי חלק מהדיווחים בוצע נוהל "הקש בגג". זאת, בנוסף למתחמים צבאיים ברחבי הרצועה, פירי מנהרות ולעמדות שיגור רקטות. לפי דיווחים מעזה, נפצעו חמישה פלסטינים בתקיפות.

זירת הפיגוע בבית אל 25 במרץ 2019. הדר לוז/TPS, אתר רשמי
זירת האירוע בבית אל, הערב/אתר רשמי, הדר לוז/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully