וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר, חנק ואמר "גמרתי אותו": פוענח רצח בן 20 מפתח תקווה

24.3.2019 / 15:55

המשטרה תגיש בקרוב כתב אישום נגד שני צעירים בני 22 ו-23 מפתח תקווה שרצחו על פי החשד את עדיאל תורתי בתחילת השנה בעקבות סכסוך. השניים צולמו כשהם ככל הנראה מפנים את גופתו לפח אשפה, ומגיעים עם חומרי ניקוי כדי להשמיד את הראיות

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

המשטרה פענחה את תיק היעלמותו ומותו של עדיאל תורתי בפתח תקווה בתחילת השנה. החוקרים זיהו שני חשודים במעורבות באירוע, קרו גבוריאן בן 22 שנעצר כשבועיים לאחר המעשה ואלירן אסקיאס בן 23 שנעצר זמן קצר לאחר מכן, שניהם תושבי פתח תקווה.

ב-20 בינואר התקבלה במשטרה תלונה על היעדרו של עדיאל תורתי בן 20 מפתח תקווה. נפתחה חקירה לבירור נסיבות ההיעדרות. למחרת, מצא כוח משטה את גופתו של תורתי כשהיא קבורה בשטח פתוח בין שכונת פג'ה בפתח תקווה לבין כפר סירקין.

חקירת האירוע הוטלה על צוות חקירה מיוחד שאיתר, יום לאחר מציאת הגופה, יחידת דיור שנחשדה כזירת העבירה, ברחוב אחווה יעקב בפתח תקווה. החוקרים שהגיעו ליחידת הדיור מצאו כי עולה ממנה ריח חזק מאוד של חומרי ניקוי והתעורר חשד כי המקום שימש זירה לביצוע העבירות. עוד התברר מהחקירה, כי הדירה עברה ניקוי יסודי, כולל צביעה חלקית של הקירות, הוסרו מושבים מכיסאות ומזרן בדירה נמצא קרוע.

עדיאל תורתי קורבן הרצח מפתח תקווה. אתר רשמי
תורתי/אתר רשמי

במצלמות האבטחה נצפה הקורבן נכנס ליחידת הדיור של קרו ובחלוף כשעתיים וחצי קרו יצא ממנה, ביחד עם אלירן ואדם נוסף והם מצולמים כשהם לוקחים את הקטנוע של הקורבן. בהמשך ובשעות הערב, קרו חזר לדירה עם החשודים הנוספים, כשאחד מהם נושא פח זבל וכולם עוזבים את הדירה לאחר כשעה.

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את מסלול נסיעתם של החשודים לאחר מותו של תורתי ומצאו כי למחרת האירוע, החשודים הגיעו לבית עסק ורכשו בו חומרי ניקוי. החשודים נכנסו ליחידת הדיור ולאחר כשעתיים עזבו אותה כשהם נושאים עימם שקיות אשפה גדולות.

עוד באותו נושא

רצח הצעיר מפתח תקווה: חשוד שלישי נעצר; הרקע - סכסוך עבריינים

לכתבה המלאה
המשטרה פענחה את תיק היעלמותו ומותו 
של עדיאל תורתי בן ה-20 בפתח תקוה. דוברות משטרת ישראל
החשודים יוצאים מיחידת הדיור/דוברות משטרת ישראל

בחקירה עלה כי בין הקורבן לבין החשודים התפתח וויכוח, במהלכו דקרו החשודים את הקורבן בסכין יפנית. בהמשך, גרר קרו את הקורבן למקלחת והמשיך לדקור אותו כשאלירן מצטרף אליו ודוקר את הקורבן, עד לשבירת הסכין. בהמשך, לקח אלירן בקבוק וודקה, שבר אותו ועם שבר הבקבוק החשודים המשיכו לדקור את הקורבן ואף חנקו אותו באמצעות בגד שלופף סביב צווארו. בהמשך, שוסף גרונו של הקורבן באמצעות שבר הבקבוק על ידי קרו, שיצא מהמקלחת, התיישב על המיטה ואמר: "גמרתי אותו".
בשבוע שעבר הוגשה בעניינם של החשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully