וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעיר מפתח תקווה: חשוד שלישי נעצר; הרקע - סכסוך עבריינים

2.2.2019 / 20:49

שלושה חשודים נעצרו עד כה בפרשת רצח הצעיר עדיאל תורתי. בתום החקירה בית משפט השלום האריך מעצרם. המשטרה חושדת כי הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים. על פרטי החשודים הוטל צו איסור פרסום

ניידת משטרה. ---, חטיבת דובר המשטרה
שלושה עצורים עד כה/חטיבת דובר המשטרה, ---

התפתחות בפרשת רצח עדיאל תורתי מפתח תקווה - אתמול (שישי) עצרה המשטרה חשוד נוסף בפרשה, צעיר בן 23. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשבעה ימים. ביום שלישי השבוע נעצרו שני חשודים נוספים בפרשה, מעצרם הוארך עד יום שני הקרוב. עד כה נעצרו בפרשה שלושה חשודים סך הכול. צו איסור פרסום הוטל על כל פרט המזהה אותם.

לפני כשבועיים המשטרה איתרה את גופתו של תורתי ברחוב השומר בפתח תקווה ועליה סימני דקירה. גופתו אותרה בשטח פתוח בעיר, והמשטרה חושדת כי מדובר ברצח על רקע סכסוך עבריינים.

לקריאה נוספת:
גופת אדם התגלתה במהלך פעולות כיבוי שריפה בראשון לציון
טרגדיה בסניף "רמי לוי" בבת ים: מחסנאי נהרג מקריסת מלגזה
חיסול ברחובות: צעיר המוכר למשטרה נורה למוות; חברו נפצע קשה

עדיאל תורתי קורבן הרצח מפתח תקווה. אתר רשמי
עדיאל תורתי, קורבן הרצח מפתח תקווה/אתר רשמי

השבוע נורה למוות צעיר בן 20 המוכר למשטרה בדרך בן גוריון ברחובות. בנוסף אליו, צעיר נוסף בן 25 נפצע באורח קשה בפלג גופו העליון. השניים קיבלו טיפול רפואי בזירה על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים קפלן שבעיר כשמצבו של אחד מהם אנוש ומצבו של הפצוע השני קשה ולא יציב. בהמשך נקבע מותו של הפצוע האנוש בבית החולים. הנרצח הוא דמות המוכרת למשטרה מתחום עבירות הרכוש, וחברו שנפצע מוכר למשטרה אף הוא.

השניים היו בתוך המקלט של בניין, שם נערך מפגש בין כמה אנשים, חלקם מוכרים למשטרה. בשלב מסוים השניים יצאו מחוץ למקלט לרחבת הבניין בשעה שאלמוני ירה לעברם מספר קליעים וככל הנראה נמלט על גבי אופנוע. חוקרי משטרת מרחב השפלה פתחו בחקירה וההערכה היא כי הרקע למעשה הוא סכסוך מקומי בין עבריינים מרחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully