וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזה נדיר: קו מסתורי עצום חצה את כדור הארץ ותועד בשידור חי

25.3.2019 / 8:51

הקו העצום, שכיסה אלפי קילומטרים על הגלובוס, תועד על ידי תחנות החלל הבינלאומיות. התגובות היו נסערות, צפו בעצמכם בחיזיון המדהים הזה ושיפטו בעצמכם מה זה יכול להיות

אתר רשמי

ערוץ היוטיוב הפופולארי "MrMBB333" שמתמחה בפרסום תיאוריות קונספירציה, פרסם בשבוע שעבר תיעוד וידאו המציג קו מסתורי מוזר שנמתח על פני אדמת כדור הארץ לאורך אלפי קילומטרים. מפעילי הערוץ טוענים שהקו המוזר תועד ופורסם על ידי תחנת החלל הבינלאומית (ISS)

לאחר פרסום הסרטון, מפעילי הערוץ טענו שמשהו קורה בשמים מעל כדור הארץ ללא ידיעת הציבור."זה משהו שם למעלה בשמים, זו לא יבשת ואין שום דבר לינארי שיכול להציג קו ישר לגמרי על פני הארץ - ולכן זה בטוח משהו שקורה בשמיים", טענו בערוץ.

אבל זה לא הכל, בתיעוד אפשר לראות מעין אובייקט מסתורי בלתי מזוהה שלדברי מפעילי הערוץ לא נראה כמותו מעולם ומשתרע על שטח עצום. יותר ממיליון איש ראו את התיעוד הזה מאז שעלה לרשת והתגובות היו די נסערות, כשרוב המגיבים לא מצליחים לפענח את מה שראו.

"איך הקו הזה עובר מקוטב לקוטב ולא מושפע מהרוחות האטמוספריות? כמו כן, נראה כי הוא נוצר בבת אחת, שכן אין התלקחות או התפוגגות באף אחד משני הקצוות", כתב רובין קמפבל, בתגובות. "דברים משונים עדיין קורים בכוכב שלנו ומעבר לו. אפילו מדענים לא יכולים לעזור לנו", כתב מגיב אחר, "אין שום פתרון אחר ולכן נותר לנו רק להעלות השערות".

עוד בנושא:

הסרטון ש"חושף": סין שלחה "ירח מלאכותי" לחלל?
"התיעוד המדהים אי פעם": אסטרולוגים צילמו "עב"ם" על הירח
האם נמצאה ההוכחה הסופית שהנחיתה על הירח הייתה מבויימת?

צפו ושיפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully