וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון ש"חושף": סין שלחה "ירח מלאכותי" לחלל?

16.3.2019 / 0:09

ערוץ היוטיוב שטוען שהוא "חושף את האמת בשמיים" פרסם סרטון שבו נראות תמונות בלתי שגרתיות מפני השטח של הירח וטוען: זה "פלא ירחי שנשלט על ידי הסינים". צפו ושיפטו בעצמכם

Donny of Daytona

ערוץ יוטיוב שהוקם כדי "לחשוף את האמת בשמיים" טוען שסין שיגרה ירח מלאכותי לחלל. כן. מה שאתם שומעים. בווידאו המפתיע שלו, דונאלד ווילסון חושף מספר תמונות בלתי שגרתיות מפני השטח של הירח. הוא טוען שישנם עצמים בלתי שגרתיים שהופיעו והשתנו מדי פעם, מה שאומר שישנה נוכחות או ישות כלשהיא על הירח. בזמן שהוא דיבר על כל מיני עצמים שהופיעו על פני השטח, ווילסון תהה האם הסיבה לכך היא "פלא ירחי" שנשלט על ידי סין.

"איך זה הגיוני שחלקים מהחזית של הירח משתנים מעט? או שיש חלקים שמתווספים", תהה ווילסון, "זה גורם לך לתהות אם לפעמים אנחנו רואים את הירח הסיני. זה שהם שיגרו לירח המקורי".

עוד בנושא
"התיעוד המדהים אי פעם": אסטרולוגים צילמו "עב"ם" על הירח
האם נמצאה ההוכחה הסופית שהנחיתה על הירח הייתה מבויימת?

סין שיגרה ירח לחלל?. Donny of Daytona, אתר רשמי
האם סין שיגרה ירח לחלל?/אתר רשמי, Donny of Daytona

ווילסון ציין את העצמים שהתבלטו על פני השטח כהוכחה לכך שהירח הוא לא מה שאנחנו מאמינים שהוא. הוא הוסיף: "יש בוודאות עצמים שעולים מהקרקע. יש חלקים שאתה רואה שהם שרופים. זה נראה כמו משהו שפגע בפני השטח והתפוצץ".

למרות שהוא לא פירט לגבי תכנית ה"ירח המלאכותי" של סין, הוא טוען שהוא מצא מספר מבנים משולשים אבל לא הסביר את הקשר שלהם לתכנית הירח של בייג'ינג. כמובן שהתגובות לסרטון הזה היו חלוקת. אחד מהצופים אמר: "וואו, זה ממש מדהים. כבוד לעבודה שלך ועל התמונות המדהימות שהבאת לנו". צופה סקפטי יותר אמר: "די זה מצחיק, אני לא מאמין שאתם קונים את זה".

עוד באותו נושא

הוכחות מהתנ"ך ומלידת טראמפ: "ירח הדם" הקרוב הוא סימן רע מאוד לישראל

לכתבה המלאה

צפו בו מסביר את התגלית שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully