וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעדה את בתה ושלחה לפדופיל: אם מת"א נעצרה בחשד למעשים מגונים

21.3.2019 / 14:00

על פי החשד, אישה בת 40 נהגה לצלם את בתה בעירום, הפיצה את הסרטונים לפדופיל מורשע ואף סיפרה לו כי היא מבצעת מעשים מגונים בבתה. בתום חקירה נעצרו השניים. בית משפט השלום בת"א ידון בבקשה להאריך את מעצרם

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
האם חשודה בביצוע מעשים מגונים בבתה/ראובן קסטרו

אם כבת 40 מתל אביב וחשוד נוסף נעצרו בחשד לביצוע מעשים מגונים בבתה, תיעודם והפצתם - כך התירה היום (חמישי) לפרסום המשטרה. השניים נחקרו בתחנת משטרת יפו ובסיומה נעצרו. בית משפט השלום בתל אביב ידון היום בבקשה להאריך את מעצרם.

על פי החשד, האם נהגה לצלם את הילדה בעירום ולשלוח את הסרטונים לחשוד הנוסף - פדופיל מורשע. בשיחות טלפון בין השניים סיפרה לו החשודה כי היא מבצעת מעשים מגונים בבתה. ייתכן כי האישה הייתה מעוניינת בגבר החשוד, שביקש ממנה תמונות אינטימיות של הבת.

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד חיים דמקינר, תושב נהריה בן 55, בגין שורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט, בהן אינוס, מעשה סדום ומעשה מגונה בנערות מתחת לגיל 16 בהסכמה שהושגה במרמה. כמו כן, דמקינר נאשם בהחזקה ויצירה של פרסומי תועבה, התחזות כאחר, פגיעה בפרטיות הטרדות מיניות ועבירות נוספות. הנאשם ביצע את העבירות ב-30 ילדות ונערות בנות 10-17, וכן בארבע צעירות.

עוד בוואלה! NEWS
צה"ל על התקרית בבית לחם: פלסטיני יידה אבנים לרכבים, נורה ומת
החגיגות, התחפושות והחסימות: אירועי הפורים ברחבי הארץ
הפרקליטות הודיעה: שוקלים לבטל את הסכם עד המדינה עם מיקי גנור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully