וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה: הציבו מצלמות ריגול במוטלים - ותיעדו בחשאי 1,600 אורחים

21.3.2019 / 12:44

המשטה עצרה שני גברים שצילמו באופן לא חוקי את האורחים ברשת ושידרו זאת בשידור ישיר, תוך שהם מכניסים לכיסיהם אלפי דולרים. המדינה נאבקת בתופעת מצלמות הריגול, שהגיעה גם לתעשיית הפופ

קצין משטרה מדגים פעילות של מייבש שיער בתוכו מובנת מצלמת נסתרת אשר מצלמת אורחים באופן בלתי חוקי, בסיאול, דרום קוריאה, 20 מרץ 2019. AP
שוטר מדגים כיצד עבדה אחת המצלמות הנסתרות בסיאול, אתמול/AP

המשטרה בקוריאה הדרומית עצרה שני גברים בחשד שהציבו מצלמות ריגול במוטלים כדי לצלם ולתעד בשידור ישיר 1,600 אורחים, כשהרוויחו שבעה מיליון וון בשלושת החודשים האחרונים - כך אמרה אתמול (רביעי) המשטרה.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

התופעה התרחבה בתקופה האחרונה במדינה והגיעה לתעשיית הפופ, שמנסה להתאושש מהסקנדל סביב הזמר וכוכב הטלוויזיה ג'ונג ג'ון-יאנג, שמואשם ששיתף סרטונים שלו מקיים יחסי מין ללא ידיעת הצד השני.

המשטרה אמרה כי שני העצורים, ועוד שניים אחרים, התחזו ללקוחות כדי להתקין את המצלמות, שאותן רכשו ברשת. הן הוצבו ב-42 חדרים ב-30 מקומות שונים מאז אוגוסט שעבר. הן הוסתרו בקופסאות טלוויזיה, שקעים ומייבשי שיער, בזמן ששידרו ברשת את המתרחש. "זאת הפעם הראשונה שבה אנחנו תופסים מצלמות שתיעדו בשידור חי", מסרה המשטרה.

לקריאה נוספת
סערה בדרום קוריאה: שני כוכבי פופ הסתבכו בפרשות מין

יותר מ-6,600 מקרים דווחו למשטרה בשנה שעברה, כחמישית מכל עבירות המין שנחקרו. לפי הרשויות, זו עליה של 3.6 מאז 2008. בשנה שעברה, עשרות אלפי נשים הפגינו ברחובות הבירה סיאול נגד התופעה ועבירות מין אחרות, והן דרשו להחמיר את הענישה.

החוק שונה בנובמבר האחרון, כך שעונשים כבדים לא יוטלו רק על מי שצילם באופן לא חוקי, אלא גם על מי שהפיץ את התמונות ללא הסכמות. עונשי המאסר עשויים להגיע עד לחמש שנים או קנסות של 30 מיליון וון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully