וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בדרום קוריאה: שני כוכבי פופ הסתבכו בפרשות מין

הזמר ג'ונג ג'ון-יאנג הודה כי הוא צילם את עצמו בעת קיום יחסי מין ללא אישור והפיץ באינטרנט. "אני מוכן לכל עונש", אמר. בקבוצה שבה שיתף את הסרטונים היה חבר גם הזמר סנגורי, שמואשם בשידול נשים לזנות כדי למשוך משקיעים

הזמר הדרום קוריאני ג'ונג ג'ון יאנג מגיע לנמל התעופה באינצ'און, 12 במרץ 2019. רויטרס
"מוכן לקבל עונש שייגזר עליי". ג'ונג ג'ון-יאנג/רויטרס

כוכב הפופ הדרום קוריאני ג'ונג ג'ון-יאנג, בן 30, הודיע היום (רביעי) על פרישה מעסקי המוזיקה אחרי שהודה כי הוא צילם את עצמו מקיים יחסי מין עם נשים ושיתף את הסרטונים. "אני מודה בכל הפשעים שלי", אמר הזמר, שהבטיח לפרוש מכל פעילותו בטלוויזיה ולשתף פעולה עם החקירה. הוא הביע חרטה ואמר כי זה ירדוף אותו לשאריות חייו. "אני מוכן לקבל כל עונש שייגזר עליי", אמר.

ג'ונג, שמואשם בהקלטת לפחות עשר נשים, יתושאל מחר על ידי המשטרה בסיאול. הוא הודה במעשיו אחרי דיווח ברשת המקומית SBS על כך שהוא תיעד את יחסי המין שקיים עם כמה נשים ללא הסכמתן, וחלק את הסרטונים עם חבריו בקבוצה באפליקציה להעברת מסרים בין 2015 ל-2016. באותה שנה הוא הואשם בכך גם על ידי חברתו לשעבר, אבל היא חזרה בה לבסוף.

הכרזתו הגיעה יממה אחרי שהכוכב סנגורי מלהקת הבנים "ביג באנג" פרש מהתעשייה אחרי שהואשם בשוחד מיני. סנגורי היה חבר באותה קבוצה של ג'ונג, שמעשיו נחשפו בעת החקירה שלו. סנגורי, שלהקתו מכרה יותר מ-140 מיליון תקליטים בעולם, הואשם בשידול נשים לזנות עבור משקיעים עסקיים. הזמן בן ה-28 הבטיח לשתף פעולה עם המשטרה והכחיש כי הוא "רכש" נשים למטרות זנות.

קוריאה הדרומית מנסה להיאבק בתופעת "מצלמות ריגול הפורנו" בשנים האחרונות. באלפי מקרים - יותר מ-6,000 מאז 2017 - הוצבו מצלמות נסתרות בתאי שירותים והלבשה, והתיעודים מהן הועלו לרשת ללא ידיעת הקורבנות.

הזמר סנגורי (משמאל) וחברי הלהקה הדרום קוריאנית ביג באנג, 2014. AP
הלהקה מכרה 140 מיליון דיסקים ברחבי העולם. סנגורי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully