וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוצים נשמעו באזור דמשק; גורם סורי: "חלק מתרגיל צבאי"

19.3.2019 / 22:33

בכלי תקשורת סוריה פורסם כי נשמעו פיצוצים באזור דמשק. לפי חלק מהדיווחים מדובר בתקיפה, אך גורם צבאי סורי אמר לסוכנות הידיעות ספוטניק כי הפיצוצים הם חלק מתרגיל צבאי

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

כלי תקשורת בסוריה דיווחו הערב (שלישי) על פיצוצים שנשמעו באזור דמשק כתוצאה מתקיפה. הדיווח פורסם באל-ג'זירה, שציטט כלי תקשורת המזוהים עם המשטר. עם זאת, גורם צבאי סורי אמר לסוכנות הידיעות ספוטניק כי הפיצוצים באזור היו מחלק מתרגיל צבאי.

בחודש שעבר דיווחה הטלוויזיה סורית על תקיפה בקוניטרה שבדרום המדינה. לפי הדיווח, נגרם רק נזק ולא היו נפגעים. בגבול רמת הגולן דווח על שמיעת פיצוצים. בסוכנות הידיעות סאנ"א טענו כי טנקים ירו לעבר בית החולים ההרוס בקוניטרה ולעבר עמדה בעיירה ג'באתא אל-חשב, ועל פי סוכנות הידיעות "ספוטניק" נורו חמישה פגזי טנקים. עם זאת, בדובר צה"ל מסרו בתגובה לתקיפה זו: "לא מתייחסים לפרסומים זרים".

לפני שלושה שבועות נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה, והתייחס בין היתר לתיאום בין הצבאות ולפעילות נגד התבססות איראן בסוריה. נתניהו אמר בקרמלין לצדו של פוטין כי "האיום הגדול ביותר ליציבות ולביטחון באזור בא מאיראן ומגרורותיה, ואנחנו נחושים להמשיך בפעילות התקיפה שלנו נגד איראן וניסיונותיה להתבסס בסוריה".

(עדכון ראשון: 22:13)

עוד בוואלה! NEWS:
דרמה בפרשת הצוללות: מיקי גנור ביקש לבטל את הסכם עד המדינה
דיווח פלסטיני: המחבל מאריאל חוסל במהלך חילופי אש ליד רמאללה
אסור להעליב את הדגל או הציבור: חוק חדש ברוסיה נגד "חוסר כבוד" למדינה

תקיפה בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה בדמשק, 13 בינואר 2017. טוויטר, מערכת וואלה
תקיפה בסוריה, לפני כשנה/מערכת וואלה, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully