וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על מעורבותו בתיק הצוללות: "השמצות מצוצות מהאצבע"

19.3.2019 / 13:34

ראש הממשלה הגיב למתקפה מצד כחול לבן בנוגע לגילויים החדשים והצהיר כי "לא קיבל שקל" מהעסקה המדוברת. לדבריו, "גנץ ולפיד מאוד נלחצו, בלשון המעטה, מהפריצה האיראנית לתוך הטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב"

צילום: מתוך ה-FB של בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) לטענות שהופנו נגדו בעקבות הגילויים החדשים בפרשת הצוללות, בין היתר על ידי ראשי כחול לבן שקראו להקים ועדת חקירה ממלכתית בנושא. "ביחס להשמצות האלה, זה באמת השמצות מצוצות מהאצבע", אמר נתניהו במפגש עם ראשי רשויות בשילה. אתמול תקפו ראשי מפלגת כחול לבן את נתניהו בחריפות לאור הפרסומים על כך שהיה בעל מניות בחברה של בן דודו, נתן מיליקובסקי, שהיה קשור עסקית לתאגיד טיסנקרופ, החברה הגרמנית שעומדת במרכז תיק 3000.

"אני לא קיבלתי אפילו שקל מעסקת הצוללות. הדבר הזה נבדק במסרקות ברזל על ידי הפרקליטות ועל ידי היועץ המשפטי לממשלה. הם קבעו חד משמעית שאני לא חשוד בדבר ושאין שום דבר במעשיי", אמר ראש הממשלה.

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות חשיפת מניות נתניהו: דרישה לחידוש חקירת תיק הצוללות
הגילויים בתיק הצוללות: דרישה לכינוס חירום של ועדת חוץ וביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה, 17 במרץ 2019. רויטרס
נתניהו/רויטרס

"אבל אני מבין שגנץ ולפיד מאוד נלחצו, בלשון המעטה, מהפריצה האיראנית לתוך הטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב", אמר נתניהו. "אני רוצה להגיד לכם שזה לא מפתיע אותי שיש להם שיפוט רע כל כך, משום ששניהם תמכו בהסכם הגרעין האסוני שאני נלחמתי בו ולשמחתי יחד עם הנשיא טראמפ אנחנו רואים שינוי כיוון גם בארצות הברית. אבל הם לא הבינו את זה, לדעתי עד היום הם לא מבינים עם מי יש לנו עסק והם לא אלה שיעמדו בראש מדינת ישראל כדי להדוף את איום האיראני. זה לא בשבילם".

נתניהו הוסיף כי "אנחנו בשטחי מולדת. זה מדבר אלינו, זה בנשמה שלנו וזה מתממש במדיניות שלנו ובעבודה המשותפת שלנו. אני חושב שיש כאן סכנה אמיתית. לפיד וגנץ שבויים ברעיון שהדרך היחידה להשיג עתיד למדינה זה לגמד אותה, לעקור 80-90 אלף יהודים, להרכין את הראש ולקוות שהערבים יכירו בנו. אני פועל בדיוק בכיוון הפוך - בכיוון של העצמת ישראל מבחינה ביטחונית, מבחינה כלכלית, מבחינה מדינית. אנחנו מגיעים אל העולם וממנו אל העולם הערבי. זה יקח זמן, זה מאבק, אבל זאת תפיסה הפוכה. אצלם זה עתיד מתוך חולשה ואצלנו זה עתיד מתוך עוצמה. הבחירה כאן היא מאוד ברורה".

עוד באותו נושא

גנץ על פרשת הצוללות: "יש שבר שלא ניתן לאיחוי - נתניהו שיקר"

לכתבה המלאה
מסע"ת כחול לבן בהובלת המועמד לראשות הממשלה בני גנץ, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
ראשי מפלגת כחול לבן, אתמול/ראובן קסטרו

אתמול אמר גנץ כי "זה אובדן אמון מוחלט במנהיגות, זה שבר שלא ניתן לרפא. השבוע נחשף גם שראש הממשלה אישר מאחורי גבה של מערכת הביטחון מכירת צוללות מתקדמות למצרים בלי שאף אחד מהגורמים המוסמכים במערכת הביטחון ידע. נתניהו הכחיש זאת עד היום. הוא שיקר. פשוט שיקר. גם זו פגיעה חמורה באמון הציבור ובמערכת הביטחון". גנץ אף שב על קריאתו מאתמול והבטיח להקים ועדת חקירה שתחקור את הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully