וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסמאות תמיכה בטראמפ ומעגל מסתורי: זהו הנאשם ברצח המאפיונר בניו יורק

19.3.2019 / 10:34

אנתוני קומלו בן 24 הואשם בירי ובדריסה של פראנקי קאלי בפתח ביתו, אך הוא סירב לדבר בבית המשפט. במקום זאת, הוא צייר על כף ידו סיסמאות מקמפיין הנשיא וסמל מסתורי. המניע להתנקשות עדיין לא ברור

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

צעיר בן 24 המואשם ברצח של ראש משפחת פשע בניו יורק כתב סיסמאות תמיכה בנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על ידו, והראה אותן לעיתונאים במהלך השימוע שעבר אתמול (שני). אנתוני קומלו נעצר ביום שבת בניו ג'רזי בחשד לחיסול של פראנקי קאלי, ראש משפחת גמבינו, בפתח ביתו בשבוע שעבר.

עקבו אחרינו בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

בזמן שהביע את הסכמתו להיות מוסגר לניו יורק, הוא הניף את ידו השמאלית, שבה נכתב בין היתר "MAGA Forever," - קיצור של קמפיין הבחירות של טראמפ Make America Great Again. בנוסף לכך, הוא צייר מעגל גדול במרכז כף היד שלו, אולם לא ברור מה היה המסר שלו.

המשטרה לא אמרה עדיין אם היא סבורה שהרצח של קאלי היה חיסול חשבונות בין ארגוני הפשע או שהוא חוסל ממניעים אחרים. ראש משפחת הפשע האחרון שנרצח בניו יורק היה פול קסטלנו, גם הוא ממשפחת גמבינו, ב-1985.

הנאשם ברצח ראש משפחת גמבינו בבית משפט, ניו ג'רזי, 18 במרץ 2019. AP
עורך דינו אמר כי הוא ספג איומים על חייו. קומלו בבית המשפט, אתמול/AP

עורך דינו של קומלו, בריאן נרי, לא התייחס לסיסמאות שהוא צייר על ידו או אם קומלו טוען שהוא חף מפשע. כשנשאל על ידי הכתבים אחרי הדיון מה היה על ידיו של הלקוח שלו, הוא השיב: "אזיקים". הוא הפנה את השאלות לעורך דינו של קומלו במנהטן, רוברט גוטליב, שאמר כי הלקוח שלו הושם במעצר הגנתי בשל איומים על חייו. הוא לא פירט אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הנאשם ברצח ראש משפחת גמבינו בבית משפט, ניו ג'רזי, 18 במרץ 2019. AP
הנאשם ברצח ראש משפחת גמבינו בבית משפט, ניו ג'רזי, 18 במרץ 2019/AP

"משפחתו וחבריו של קומלו לא מצליחים להאמין למה שהם שמעו", אמר עורך הדין. "יש משהו מאוד מוזר כאן ואנחנו נרד לשורש האמת בהקדם האפשרי". גם הוא לא התייחס לכיתובים שעל ידו של קומלו. הנאשם לא דיבר בדיון אלא רק ענה "כן, אדוני" לשופט כשהשיב על שאלות פרוצדורליות.

פרנק קאלי, ראש משפחת הפשע גמבינו, 2008. משטרת איטליה, אתר רשמי
נורה בפתח ביתו. פרנק קאלי/אתר רשמי, משטרת איטליה

קאלי נורה ביום רביעי שעבר עשר פעמים בפתח ביתו בסטייטן איילנד, ולאחר מכן נדרס על ידי משאית שפגעה במכונית שלו כדי לפתות אותו לצאת מהבית. ככל הידוע, הוא הפך לראש משפחת הפשע, שהייתה בעבר אחת החזקות בויתר במדינה, בשנת 2015. עם זאת, הוא הורשע רק במעורבות בניסיון סחיטה ונשלח ל-16 חודשי מאסר. הוא שוחרר ב-2009 ומאז לא הסתבך בפלילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully