וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מידע מהטלפון הנייד וממחשבו של אהוד ברק הגיע לידי איראן

לפי פרסום בתוכנית עובדה, בפגישה בין ארגמן לברק ביולי האחרון, דנו השניים בחדירה שאותרה בטלפון הנייד ובמחשבו. ראש השב"כ הזהיר את ראש הממשלה לשעבר שהמידע ממכשיריו הגיע לאיראנים. "לא מדובר ברשלנות של ברק ובחומר שאותר אין מידע מביך"

צילום: פייסבוק

ראש השב"כ, נדב ארגמן, הזהיר את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק כי מידע ממכשיר הטלפון הנייד שלו ופרטים ממחשבו הגיעו לידי האיראנים. כך פורסם הערב (ראשון) בתוכנית "עובדה". הפרסום בתוכנית מגיע ברקע החשיפה על פריצה לטלפון הנייד של יו"ר כחול לבן, בני גנץ. על פי הפרסום בחדשות 12, איראן שאבה את כל תכולת המכשיר של גנץ.

לפי הדיווח בתכנית, ביולי לפני יותר מחצי שנה, הגיע ארגמן לפגישה חריגה בביתו של ברק, במה שתואר אז כפגישה בנושא האבטחה של ראש הממשלה לשעבר. לפי מידע שהגיע ל"עובדה", אחד מנושאי האבטחה שבהם דנו השניים, היה חדירה שאותרה בחשבון הטלפון הנייד ובמחשבו של ברק. ראש השב"כ הזהיר את ברק באותה פגישה כי ישנן אינדיקציות שמידע ממכשיריו הגיע לידי האיראנים.


עוד בוואלה! NEWS:
להשקיט את תופי הפלילים: התרגיל הנואש של נתניהו מאחורי סערת הפריצה לגנץ
גנץ לרה"מ: "אותי תלמד מה זה חזק?"; נתניהו: "איראן תומכת בו"
יועצו של גנץ תוקף: דובר ראש הממשלה מנצל מידע ביטחוני לשקרים

אהוד ברק בראיון לאולפן וואלה!NEWS. ראובן קסטרו
לפי הפרסום הוזהר כי מידע ממכשיריו הגיע לאיראנים. ברק/ראובן קסטרו

גורמים שנחשפו לפרטים אמרו לתוכנית "עובדה" כי "ככל הנראה האיראנים לא פרצו לטלפון. הם קנו את המידע, כנראה מהאקרים זרים שביצעו את הפריצה בפועל". אותם גורמים אומרים ש"לא מדובר כאן ברשלנות של ברק" וטוענים כי "בחומר שאותר לא היה מידע מביך ושב"כ הנחה את ברק איך לנהוג בהמשך עם הטלפון והמחשב".

שב"כ וברק סירבו להתייחס לפרסום בתוכנית.

עוד באותו נושא

גנץ ליועמ"ש: בדוק לאלתר את הדלפת הפריצה האיראנית לטלפון

לכתבה המלאה

גנץ ליועמ"ש: לבדוק את ההדלפת הפריצה האיראנית לטלפון

בסוף השבוע פורסם בחדשות 12 כי איראן פרצה לטלפון הנייד של גנץ ושאבה את כל תכולתו, כולל פרטים אישיים ותכתובות פרטיות ומקצועיות. לפי הדיווח בחדשות 12, הפריצה התרחשה זמן רב אחרי שגנץ סיים את שירותו כרמטכ"ל, ובעודו נערך להתמודדות פוליטית, והוא הוזהר כי עליו להניח כי כל פריט נמצא בידיים עוינות ויכול לשמש נגדו אם ישמש בתפקיד ממלכתי בכיר. שני בכירים בשב"כ נפגשו עם גנץ לפני כחמישה שבועות והודיעו לו על הפריצה למכשיר על ידי שירותי המודיעין של איראן. עם זאת, בשב"כ, שסירבו להגיב לדברים, השאירו לגנץ את הבחירה כיצד לפעול.

לאחר פרסום הדברים החלו חילופי האשמות בין כחול לבן לליכוד. במפלגתו של גנץ האשימו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אחראי להדלפות לפיהן בטלפון היה סרטון אינטימי וכי גנץ מעולם לא עמד בפני סחיטה. בליכוד הכחישו מצדם את האשמות ואמרו כי ראש הממשלה והליכוד לא קשורים לפרסומים בעניינו של גנץ בשום צורה. גנץ אף פנה היום ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה לבדוק לאלתר את הדלפת הפריצה למכשיר הטלפון הנייד שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully