וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני בנותיו: שני אחים מואשמים בתקיפת הנהג בצומת כברי

18.3.2019 / 13:58

כתב אישום הוגש נגד האחים מועאד ומוחמד רזוק בגין תקיפה של נהג בחודש שעבר. השניים מואשמים בגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות לאלי מזון, תושב כפר ורדים, בגלל שלא אפשר להם לעקוף אותו בכביש צר

ללא קרדיט

פרקליטות מחוז חיפה הגישה ביום שישי האחרון כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד האחים מועאד (26) ומוחמד (22) רזוק בגין תקיפה של אלי מזון, שנהג בצומת כברי ליד נהריה בחודש שעבר. כתב האישום נגד האחים רזוק, שניהם מכפר אבו סנאן, מייחס להם גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ועבירות נלוות שביצעו יחד. לטענת הפרקליטות, מדובר ב"מסכת מזעזעת של בריונות כביש פראית וקשה".

המקרה התרחש בכביש 89, בסמוך למרכז הרפואי לגליל, בשעת אחר צהריים של יום חמישי, 21 בפברואר. מזון, איש עסקים תושב כפר ורדים, נהג ברכבו כשעמו אשתו ושתי בנותיהם, פעוטות בנות שנתיים. במכונית אחריהם נסעו האחים רזוק, מועאד הנהג ואחיו ביאן, יושב לצידו. האח השלישי מוחמד ישב בספסל האחורי.

לקריאה נוספת
ההרוג בפיגוע הדקירה בצומת אריאל: לוחם צה"ל גל קיידאן בן 19 מב"ש
בת 55 במצב קשה מקריסת מרפסת בעקבות פיצוץ בלון גז באשקלון

תושב כפר ורדים שהוכה קשות לאחר שלא אפשר לרכב אחר לחתוך אותו בכביש. מערכת וואלה!
גידפו אותו, ירקו לעבר רכבו ואף זרקו לעברו מיכל פלסטיק. מזון לאחר התקיפה/מערכת וואלה!

לפי כתב האישום, בסמוך לשעה 16:30 בהגיעם לצומת בן עמי, מקום בו קטע הכביש מצטמצם לנתיב נסיעה אחד בלבד לכל כיוון, ניסה מועאד לעקוף מימין את רכב המשפחה, תוך שהוא נוסע על שטח הפרדה המסומן בצבע לבן. כשלא הצליח הוא החל לנסוע באופן פרוע בשולי הכביש מצדו הימני של הרכב,ימינה-שמאלה תוך שהוא ואחיו צועקים לעבר מזון, גידפו אותו, ירקו לעבר רכבו ואף זרקו לעברו מיכל פלסטיק. עדת ראיה סיפרה כי הושלכה כוס קפה מכלי הרכב של האחים רזוק.

מכתב האישום עולה כי לאחר מכן נעצרה מכונית האחים לפני מכוניתו של מזון, באופן שכמעט פגע ברכב אחר שעמד באותה העת על השול הימני. בשלב זה, הוציא מוחמד רזוק את פלג גופו העליון מחלון הרכב וסימן בתנועות ידיים לעברו של מזון.

מפאת הבהלה שאחזה בבני המשפחה המבועתים, שינה אלי מזון את מסלול נסיעתו, והתקדם לעבר הנתיב השמאלי בצומת כברי, המוביל לכביש 70 לכיוון צפון. כל זאת במטרה להימלט מהרכב הדולק אחריו. שם, לטענת התביעה, כאשר הבחינו האחים רזוק במכונית של מזון ממתינה באור אדום, הם עצרו, יצאו מרכבם ותקפו אותו באכזריות רבה, עד שראשו נשמט ודומה היה כי איבד את הכרתו. כל זאת לעיני אשתו, שישבה לצדו, והתינוקות שישבו בספסל האחורי ברכב, ושפרצו בצעקות ובבכי, אחוזות אימה. הם גרמו למזון לשברים רבים בפנים שהצריכו ניתוח, שנועד בין היתר לשחזר חלקים מארובת העין שניזוקו באופן קשה. הוא אושפז במשך ארבעה ימים.

עוד באותו נושא

לעיני בנותיו הפעוטות: הותקף ברמזור - כי לא נתן לרכב לעקוף

לכתבה המלאה
תושב כפר ורדים שהוכה קשות לאחר שלא אפשר לרכב אחר לחתוך אותו בכביש. מערכת וואלה!
מזון לאחר התקיפה/מערכת וואלה!

האירוע כולו הוסרט מכיוונים שונים. מספר לוחית כלי הרכב של האחים מרזוק היה בידי המשטרה מיום האירוע. ביום רביעי, כשבוע לאחר המקרה, בחר עורך הדין של המשפחה לצאת עם הסיפור לתקשורת. אז, בתוך שעות נעצרו שני האחים והם נותרו מאחורי סורג ובריח מאז.

במקביל להגשת כתב האישום ולאור הנסיבות הקשות המפורטות בכתב האישום, סבורה הפרקליטות כי המסוכנות הנשקפת מהשניים היא גבוהה באופן המצדיק את השארתם במעצר של ממש עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. דיון לגופו של עניין זה יתקיים בהמשך השבוע, ובינתיים האריך השופט נאסר ג'השאן את מעצרם, עד החלטה אחרת.

"אני שמח לגלות ששלב ראשון במערכה נגמר", אמר לוואלה! NEWS אלי מזון. "אני יודע שאנחנו נכנסים לשלב שני שהולך להיות כנראה ארוך ומייגע, אבל אנחנו ממשיכים. זה לא משהו אישי. אני כמובן לא מכיר את השניים האלה, אפילו לא יודע את שמם. זה לגמרי עבור הילדים שלי. חשוב שימצו איתם את הדין. המטרה שלי היא שבפעם הבא כשמישהו בא לתקוף מישהו בכביש הצד המותקף יוכל להזכיר לצד התוקף את מה שקרה בעקבות האירוע בצומת כברי ושזה יהיה מספיק כדי להניא את התוקף מלפגוע בו", אמר מזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully