וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 64 נהרגה בתאונה בחוף הכרמל, חשד לרצח ביפו | כותרות השבת

הצעיר שנורה ברחוב הדרור בעיר, פונה לבית החולים במצב אנוש שם נקבע מותו. הרקע ככל הנראה פלילי. בתאונה שהתרחשה בצומת פל ים נהרגה תושבת תל עדשים. נהגת הרכב השני, בת 19, פונתה לבית החולים במצב בינוני. גילויים החדשים על הירי לגוש דן. חדשות סוף השבוע

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

בת 64 נהרגה בתאונה בחוף הכרמל; חשד - אחד הרכבים עבר באדום

אישה בת 64, תושבת תל עדשים, נהרגה בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 4, סמוך לצומת פל ים שבין קיסריה לחדרה. נהגת הרכב השני, צעירה בת 19, פונתה לבית החולים הלל יפה שבחדרה כשהיא פצועה באורח בינוני. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונה של פגיעה חזית-צד, כשעל פי החשד אחד הרכבים נכנס לצומת כשאור אדום דולק ברמזור.

בפעם הראשונה בכהונתו: טראמפ הטיל וטו על ביטול הכרזת מצב החירום

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הטיל וטו על החלטת הקונגרס לבטל את מצב החירום עליו הכריז לצורך מימון החומה בגבול מקסיקו. בית הנבחרים צפוי להצביע שוב בנושא ב-26 במרץ בניסיון לעקוף את הווטו של טראמפ. עם זאת, בית הנבחרים לא צפוי לקבל תמיכה מספקת לעקיפת הווטו הראשון מאז נכנס טראמפ לתפקידו.

בצל הטבח בניו זילנד: תוגברה האבטחה סביב מסגדים ברחבי העולם

ברחבי ארצות הברית תוגברה האבטחה סביב מסגדים לרגל תפילות יום השישי, זאת לאחר הטבח הלילה בניו זילנד, במהלכו נרצחו 49 בני אדם במתקפת ירי בשני מסגדים. המשטרה בניו יורק ובערים נוספות בארצות הברית מסרו כי הן מתגברות את הסיורים סמוך למסגדים ומוסדות דת מוסלמיים כאמצעי זהירות, ולא כי התקבלה התרעה על איום כלשהו נגד הציבור המוסלמי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ההפתעה בחמאס, שיחת ההרגעה ממצרים: גילויים חדשים על הירי לת"א

ביום חמישי בשעה 21:07 ישבו ראשי הפלגים הפלסטיניים בעזה ובראשם מנהיג חמאס יחיא סינוואר עם מחזיק "תיק עזה" במודיעין הכללי המצרי אחמד עבד אל-ח'לק ובכירים נוספים, כדי לדון בתהליך ההסדרה בין רצועת עזה לישראל. יושבי החדר הופתעו לשמע ההודעה על שיגור שתי הרקטות לעבר גוש דן. בכירי חמאס התעקשו כי מדובר בטעות ולא בפעולה מכוונת או הנחיה מגבוה.

תוך דקות בודדות, המצרים העבירו מסר לישראל באמצעות שיחת טלפון והבהירו את עמדת חמאס, ומיהרו לעזוב את רצועת עזה כי הבינו שבכוונת ישראל להגיב. שעות לאחר שיגור הרקטות כבר היו הקצינים המצרים בשיחה רגישה עם בכירים בישראל כדי להרגיע את השטח ולהעביר את המידע האמין ביותר על המתרחש בשטח.

חשד לרצח ביפו: צעיר בן 26 נורה למוות

צעיר בן 26 נורה למוות ברחוב הדרור ביפו. הוא פונה באופן עצמאי לבית החולים במצב אנוש, אולם שם נקבע מותו. כוחות משטרה פתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע ככל הנראה פלילי.

עצור עד לדיון בעליון: החשוד בטבח בניו זילנד הופיע בביהמ"ש

ברנטון טרנט, החשוד המרכזי בביצוע הטבח שאירע בשני מסגדים בעיר קרייסטצ'רץ' שבניו זילנד, בו נהרגו 49 מתפללים, הופיע הלילה (שבת) בפני בית המשפט בעיר. טרנט עומד בפני אישומים ברצח.

בית המשפט קבע כי טרנט יישאר עצור עד הופעתו מול בית המשפט העליון בניו זילנד, שנקבעה ל-5 באפריל. הוא הגיע אזוק ולבוש בבגדי אסיר לבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully