וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קשה בירושלים: הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס בארמון הנציב

כוחות הצלה שהגיעו לזירה, מצאו את הולך הרגל כשהוא לכוד מתחת לגלגלי האוטובוס. לאחר שחולץ, נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו. רופא מד"א מהזירה: "הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצעתי בדיקות רפואיות אבל לצערי הוא היה ללא סימני חיים"

צילום: מד"א, עריכה: איתי עמרם

הולך רגל כבן 80 נהרג היום (חמישי) כשאוטובוס פגע בו בעת שעמד בתחנת אוטובוס ברחוב עולי הגרדום שבארמון הנציב בירושלים. צוותי הצלה שנקראו למקום מצאו אותו כשהוא לכוד מתחת לאוטובוס. לאחר שחולץ, כוחות מד"א הבחינו שהוא ללא סימני חיים, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו.

רופא על אופנוע מד"א, ד"ר מיכאל הרמן סיפר על שהתרחש בזירה: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 80 לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצעתי בדיקות רפואיות אבל לצערי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS
החשוד ברצח הנערה מלוד צעק: "עד שלא ישחררו אותי, אל תקברו אותה"
"לא תהיה פה אנרכיה": דיון סוער בעליון על פסילת בן ארי ובן גביר לכנסת
הצהרות לחוד, מעשים לחוד: ההבטחות של כץ לקהילת הלהט"ב ש"נעלמו"

תאונת דרכים בארמון הנציב, ירושלים 14 במרץ 2019. נעם לוי דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה, היום/אתר רשמי, נעם לוי דוברות מד"א

בשבוע עשבר נהרג בן ארבע מירושלים מפגיעת משאית בשכונת בית חנינא בעיר. התאונה התרחשה בשעות הצהריים, צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את הילד ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

אהרון אופנהיימר פרנדיק במד"א סיפר כי מדובר בתאונה קשה מאוד, "הילד שנפגע מהמשאית שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully