וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעירה בלוד: המשטרה עצרה ארבעה חשודים במעורבות במעשה

13.3.2019 / 21:50

החשודים, תושבי לוד, יובאו מחר לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הצעירה עמדה להתחתן מחר ונורתה, לפי החשד, על ידי בני משפחתה שהתנגדו לחתונה

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי

ארבעה חשודים, תושבי לוד בני ,64,46,42,24 נעצרו היום (רביעי) בחשד כי היו מעורבים ברצח הצעירה דיאנה אבו קטיפן בת ה-18 היום בשכונת פרדס שניר בלוד. החשודים יובאו מחר לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

דיאנה אבו קטיפן בת ה-18 נורתה למוות הבוקר, ופונתה לבית החולים אסף הרופא בצריפין תוך כדי פעולות החייאה ושם נקבע מותה. באירוע נפצע גם גבר, סבה, בן ה-64 באורח קל. כוח משטרה הוזעק למקום וכעבור זמן נעצר קרוב משפחתה של הצעירה ונבדק חשד למעורבותו ברצח.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הצעירה עמדה להתחתן מחר ונורתה לפי החשד, על ידי בני משפחתה שהתנגדו לחתונה בעת שתכננה לנסוע עם סבה, שנפצע קל בידו, ליפו למדוד את שמלת הכלה. השניים נסעו יחד ברכב כאשר לפתע הגיח אלמוני מחצר הבית פתח את דלת המכונית התיישב מאחורי הנהג וירה מטווח אפס בראשה מספר פעמים. הסב נפגע בידו מאחד הקליעים. צוות ניידת לטיפול נמרץ של מדא שהגיע למקום מצא את הנערה על מושב הרכב כשהיא ללא הכרה באזור החניה סמוך לבית.

עוד בוואלה! NEWS
חשד לרצח: צעיר בן 28 נדקר למוות בלוד, המשטרה פתחה בחקירה
שבת של חיסולים: 3 נורו למוות בלוד, גבר נרצח ביפיע בצפון

זירת רצח הצעירה בלוד, 13 במרץ 2019. ללא, מד"א
זירת האירוע, הבוקר בלוד/מד"א, ללא

חקירת האירוע מעלה כי קיימת היסטוריה של אלימות בקרב המשפחה. אמה של הנערה נרצחה לפני 13 שנה גם כן בסמוך לבית. ובעלה שנחשד במעשה נעצר אולם כעבור תקופה קצרה שוחרר מחוסר ראיות. במשטרה טוענים כי הוצע לנערה הגנה לאחרונה בשל התנגדות משפחתה לחתונה.

גורמים במשטרה מספרים כי לפני כחודש הנערה הציעה לבן זוגה באקר אבו גאנם בן 18, המשתייך לחמולת אבו גנאם למסד את הקשר ביניהם ולהתחתן. משפחתה התנגדה והשניים החליטו לברוח יחד לשטחים. כעבור זמן, דיווחה המשפחה על היעלמותה לשוטרים ואז נחשף הסיפור למשטרה. לפני שבועות אחדים הציעו במשפחתה של הצעירה למשפחת החתן המיועד לבקש מהשניים שישובו ללוד ואף הבטיחו כי ישקלו בחיוב את האפשרות שיינשאו בעתיד. בני הזוג החליטו לשוב ועם חזרתם לפני ימים אחדים, טוענת המשטרה, נמסר לצעירה כי יש חשש לחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully