וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה חזיר שקרן": תפסה את החבר בוגד בה עם מאמנת הכושר

14.3.2019 / 6:37

בחורה ממקסיקו חשדה שבן זוגה החדש בוגד בה. היא נעזרה בשירות ערוץ היוטיוב "תפוס את הבוגד" ששלח לו מאמנת כושר חטובה. כמובן שהגבר לא עמד בפיתוי והסרטון מסתיים עם שיחה קשה בין השניים. צפו בתיעוד

TO CATCH A CHEATER

כל מערכת יחסים בן בני זוג מתבססת על אמון הדדי. בלי זה, הזוגיות כנראה לא תחזיק מעמד הרבה זמן. "תפוס את הבוגד" הוא ערוץ יוטיוב שמטרתו להעמיד את בן הזוג במבחן כדי לראות אם הוא אכן בוגד ואז לתעד אותו ברגע האמת. אחרי שהתייעצה עם חברים שלה, בחורה מניו מקסיקו החליטה לטמון לבן הזוג שלה פח במצלמה נסתרת, כדי לבדוק האם הבחור החדש שלה נאמן לה.

היוטיוברים ארגנו לבן הזוג מפגש עם אנדראה, מאמנת כושר צעירה וחטובה, כדי להעמיד אותו במבחן רציני. בתחילת הוידאו הבחורה (שכבר השתמשה בשירותי ערוץ היוטיוב בעבר ותפסה את חברה האמריקאי בוגד בה) נראתה בטוחה למדי בבן זוגה החדש, וטענה שבמקסיקו מתנהגים אחרת לבת הזוג. החלק הראשון של האימון עוד היה רגיל לכאורה, עד שאנדראה התקרבה לגבר הבוגדני והחלה להתגרות בו ולגעת בגופו. בשלב הזה הדברים הקצינו די מהר, כאשר אנדראה נעמדה מאחורי הגבר ההמום והפליקה על ישבנו. לא בדיוק קשר סטנדרטי בין מתאמן למאמנת כושר. האימון נמשך תוך כדי מגע מוגזם בין השניים וגירוי בלתי פוסק מצדו ומצידה.
עוד בנושא

שלחה דוגמנית לפתות את החבר שלה כדי לבחון את נאמנותו - וגילתה דבר נורא
הארוס נתפס על חם עם דוגמנית חצי ערומה וזה נגמר בפיצוץ
שלחה תאומות סקסיות לפתות את חבר שלה - ולא תאמינו איך זה הסתיים

  • עוד באותו נושא:
  • בגידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully