וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: המאהב גנב תכשיטים - והאישה הזמינה את הרצח שלו מהמאפיה

בת 64 ביקשה לנקום בגבר אלבני בן 41, ששדד אותה לאחר הפרידה ושכרה מתנקשים מהקוזה נוסטרה. אלו יצקו עליו בטון, וגופתו אותרה רק עתה, שש שנים אחרי. היא נעצרה בזמן שניסתה לברוח מהמדינה

רויטרס

אישה בת 64 מאיטליה מואשמת ששכרה מתנקשים מהמאפיה הסיציליאנית כדי לרצוח את המאהב לשעבר שלה שגנב ממנה תכשיטים. לפי הגרדיאן, ארבעת הרוצחים, כולם מסיציליה, מימשו את בקשתה כשיצקו בטון על הגבר, בן 41 מאלבניה, בעודו בחיים.

לאמג' אסטריד, בן 41, נעלם מבלי להותיר עקבות ב-2013. חקירה שנפתחה שש שנים לאחר מכן על ידי הרשויות למאבק בפשיעה המאורגנת במחוז קלטניסטה הובילו לגילוי הגופה שלו, שהוטמנה בתוך עמוד בטון באחוזה בעיירה סנגו. הגופה נמצאה כבר בינואר, אך הרשויות חשפו זאת רק ביום שישי האחרון. הגופה של הגבר זוהתה בזכות שרידים מבגדיו.

אחרי שגילתה כי הגופה של המאהב לשעבר שלה נמצאה, האישה ניסתה להימלט דרך נמל התעופה של גנואה, שם היא נעצרה על ידי המשטרה. ארבעת המתנקשים, חברי משפחת הקוזה נוסטרה, נעצרו אף הם.

לקריאה נוספת בנושא:
המאפיונר הבכיר הסתתר בדירת פאר במשך 15 שנה. ואז זה נגמר
"סוף למסיבה": משטרת רומא השתלטה על שמונה אחוזות של המאפיה

העיירה קורליאונה, סיציליה, איטליה. ShutterStock
העיירה קורליאונה, סיציליה/ShutterStock

לפי החוקרים, האישה החליטה לנקום בגבר שרימה אותה דרך יצירת קשר עם גורמים במשפחת רייזי החזקה. "האישור האחרון ניתן על ידי אחד הבוסים", אמר מפקד במשטרה לעיתון "לה רפובליקה". לאחר מכן, המתנקשים יצאו לצפון איטליה כדי לבצע את ההוראה.

החבאת הגופות תוך קבירתן בבטון היא שיטה נפוצה של המאפיה הסיציליאנית, מאחר שללא מציאתן, המשטרה בדרך כלל מאטה את חקירותיה. עד היום יש עשרות, אם לא מאות, קורבנות של המאפיה שמעולם לא נמצאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully