וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליד הכניסה למעלית: מטען חבלה הונח בבניין המועצה בירכא

10.3.2019 / 10:11

חבלנים הוזעקו לבניין כדי לנטרל את המטען, והעובדים פונו מהמקום. האירוע מתווסף לשורת אירועים אלימים שאירעו במועצה מאז הבחירות לרשות המקומית. סגן ראש המועצה לוואלה! NEWS: "שום דבר לא ירתיע אותנו מלקיים את רצון הבוחר, להמשיך לשרת את הציבור ולקדם את הכפר"

צילום: דוברות משטרה, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: חשד לפגיעה בטוהר הבחירות בירכא)

חבלני המשטרה הוזעקו הבוקר (ראשון) לבניין המועצה המקומית בירכא על מנת לנטרל מטען חבלה שנמצא ליד הכניסה למעלית הבניין. כל עובדי בנין המועצה פונו מהמקום, וצירי הגישה נחסמו. המטען אותר על ידי אחד העובדים בקומת הקרקע של הבניין ודווח מיד למשטרה. השוטרים נטרלו את המטען, אספו ממצאים מהזירה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה, ואילו העובדים חזרו לשגרת יומם.

הנחת המטען מהווה המשך לאירועי אלימות חמורים, בהם ירי והשלכת מטענים, מאז הבחירות ברשות המקומית. לאחר שהתגלה חשד לשיבוש טוהר הבחירות ברשות המקומית, נדחתה עתירה נגד התוצאות בבית המשפט המחוזי בחיפה, וערר על כך נדחה בהרכב של שלושה שופטים בבית המשפט העליון. עם זאת, הנחת המטען הגיעה לאחר חודש של רגיעה.

לקריאה נוספת:
חשד לפגיעה בטוהר הבחירות: 9 קלפיות ומאות פתקים התגלו בכפר ירכא

מטען התגלה ליד הכניסה למעלית, בקומת הקרקע של בנין המועצה המקומית ירכא, 10.3.2019. צילום מסך
החבלנים ניטרלו את המטען/צילום מסך

באדי אבו ריש, סגן ראש המועצה המקומית ירכא, אמר הבוקר לוואלה! NEWS כי "האירוע מאחורינו לאחר שהמשטרה טיפלה במטען. לא נעים אבל זה מה שיש. ממשיכים לעבוד. שום דבר לא ירתיע אותנו מלקיים את רצון הבוחר, להמשיך לשרת את הציבור ולקדם את הכפר. כולי תקווה שכולם ישתפו פעולה למטרה הזו ויעבדו כתף אל כתף". הוא הוסיף כי העובדים שבו למשרדים, הישיבות המתקיימות כסדרן וחודשה גם קבלת הקהל בבניין המועצה. לדבריו, כוח משטרה נותר במקום לחקירת הנסיבות ולאבטחת המקום.

מטען התגלה ליד הכניסה למעלית, בקומת הקרקע של בנין המועצה המקומית ירכא, 10.3.2019. צילום מסך
מטען התגלה ליד הכניסה למעלית, בקומת הקרקע של בנין המועצה המקומית ירכא, 10.3.2019/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully