וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא הציע בפייסבוק: "קחו את ידה של בתי הבתולה וקבלו 240 אלף יורו"

20.3.2019 / 8:27

השנה היא 2019 ובכל זאת בעל חווה לגידול פירות בתאילנד הציע למכירה את בתו בפיייסבוק: "אעביר גם את כל נכסיי, החתן צריך להיות בעל מוסר עבודה ואדם כנה". הכלה העתידית הפתיעה: "רוצה את הכסף כדי לעבור ניתוח פלסטי"

VIRAL PRESS

זה סיפור על מנהג עתיק שחשבנו שכבר עבר מהעולם, אלא שמסתבר שבימינו בתאילנד עדיין מחפשים אנשים לחתן את הבנות שלהן עם הגבר שהם בוחרים עבורן, ואפילו מוכנים לשלם עליהן כסף.

בימים האחרונים פורסם בפייסבוק כי ארנון רודת'ונג, בעל חוות פירות ענקית בחבל צ'אמפון שבדרום תאילנד, מציע את ידה של בתו קרנסיטה לנישואים, תמורת 240 אלף יורו. בנוסף, מי שייקח את בתו הבתולה שמדברת אנגלית וסינית שוטפת, יקבל את השליטה על העסקים של האב.

עוד בנושא:
צעיר בגד בחברה שלו ולא ציפה את התגובה של אבא שלה
אבא עצבני הרס את הרכב של בתו בדחפור כי תפס אותה עם בחור

דיווח על ההצעה המוזרה

בתקשורת המקומית דווח שבאזורים מסוימים של תאילנד מקובל כי החתן משלם על ידה של הכלה, אך רודת'ונג יוותר על הכסף שמגיע לו. הוא מציע 10 מיליון באט, כמו גם את כל החווה השופעת שלו שמוערכת בכמה מיליוני דולרים.

רודת'ונגאמר כי מחבינתו אין שום הגבלה על מוצאו של הבעל העתידי, כל עוד "שמדובר באדם שעובד קשה ויגרום לקרניסטה להיות מאושרת. אני רוצה מישהו שימשיך את העסקים שלי. אני לא רוצה שהאדם יהיה פרופסור, אלא אדם כן, מישהו עם מוסר עבודה. זה הכל".

למרות שיש לו מספר בנים נוספים שאמורים לרשת את העסקים שלו הוא מוסיף: "ברגע שיהיה לי חתן, אני אעביר את כל הנכסים שלי אליו". החווה המדוברת מפיקה מעל 50 טון פירות בכל יום, והיא הכי גדולה בכל האזור. לרודת'ונג יש גם מספר נכסים ואדמות בכל האזור.

עוד באותו נושא

פוליטיקאי קנה ברשת את בתוליה של דוגמנית תמורת 2.4 מיליון יורו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סחר בנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully