וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאי קנה ברשת את בתוליה של דוגמנית תמורת 2.4 מיליון יורו

6.3.2019 / 9:02

מאבובה ממאדזנה, בת 23 מאזרבייג'ן, רצתה לקנות לאמא שלה בית ולממן לעצמה לימודים בחו"ל. היא פנתה לסוכנות מפוקפקת שמוכרת בתולים של בחורות צעירות לכל המרבה למחיר וקיוותה לגייס 100 אלף יורו, אך הצליחה מעל ומעבר

Cinderella Escorts

מאבובה ממאדזנה נחשבת לאחת הדוגמניות המוכרות ביותר באזרבייג'ן, אבל כעת היא מוכרת גם בעולם כולו - לאו דווקא בשל סשן צילומים מוצלח במיוחד, אלא משום שהציעה למכירה את בתוליה ברשת - וקיבלה עבורם לא פחות מ-2.4 מיליון יורו (קרוב ל-10 מיליון שקלים).

בתקשורת המקומיצ דווח שאת ההחלטה להציע למכירה את בתוליה קיבלה ממאדזנה כבר בשנה שעברה, אולם רק לפני מספר ימים נסגרה המכירה הפומבית. המנצח הוא פוליטיקאי מטוקיו, ששמו כמובן לא נחשף, לאחר שהצליח להקדים עורך דין לונדוני וכדורגלן גרמני. במסגרת העסקה, יוכל הפוליטקאי לשלוח את הדוגמנית לרופא, על מנת לוודא שהיא אכן בתולה. לאחר מכן, ייפגש איתה בבית מלון בגרמניה. על פי דיווחים, סוכנות "סינדרלה" שלקחה על עצמה את ארגון הפרויקט תגרוף 20 אחוז מהעסקה.

עוד בנושא:
עוד ועוד צעירות מתפתות למכור את בתוליהן תמורת מיליוני דולרים
ממוצע הגיל לאיבוד הבתולים לפי מדינות: מיקום מפתיע לישראל

אז למה מאבובה עשתה זאת? ובכן, בשביל הכסף: היא רצתה לקנות בית לאמה ("היא עשתה עבורי הכל, עכשיו תורי. אני רוצה שהיא תהיה גאה בי") לממן לעצמה לימודים בחו"ל, כדי שתוכל לחיות בארצות הברית, ולהקים מקלט לכלבים נטושים. בסרטון שהעלתה לאתר אמרה שהיא מקווה לגייס 100 אלף יורו, אך המכירה הפומבית היתה מוצלחת פי 20. יכול להיות שזה לא ייגמר בזה, אגב, שכן הדוגמנית אף טענה כי היא מחפשת שוגר דדי שישלם לה דמי כיס חודשיים של כ-30 אלף יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • בתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully