וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בירושלים: ילד בן ארבע נהרג מפגיעת משאית

ההרוג, בילאל מוחמד נמר, נפגע מהמשאית בשכונת בית חנינא בבירה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. "הוא היה ללא סימני חיים"

רוכב אופנוע נהרג לאחר שהחליק ונלכד מתחת למעקה בטיחות, סמוך לכביש 89 סמוך לצומת געתון. 29 בנובמבר 2018. מד"א
מותו נקבע במקום/מד"א

בילאל מוחמד נמר, בן ארבע מירושלים נהרג היום (שישי) מפגיעת משאית בשכונת בית חנינא בעיר. התאונה התרחשה בשעות הצהריים, צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את הילד ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

אהרון אופנהיימר פרנדיק במד"א סיפר כי מדובר בתאונה קשה מאוד, "הילד שנפגע מהמשאית שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
טרגדיה בשרון: בן שלוש נשמט מידה של אמו - ונדרס למוות
בן 3 נהרג בתאונה בכביש 90 בבקעת הירדן; חמישה נוספים נפצעו
316 הרוגים, 1,962 פצועים קשה: ירידה במספר הנפגעים בתאונות

מתחילת השנה נהרגו שישה ילדים בתאונות דרכים. לדברי, מנכ"ל עמותת "אור ירוק" ארז קיטה, "מדינת ישראל לא שומרת על הילדים שלה כאשר בכל שנה כיתת לימוד שלמה נמחקת מנוף חיינו".

בשבוע שעבר נהרגה ילדה בת שש באזור בית שמש שנפגעה מרכב הסעות במושב שדות מיכה. היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים תוך כדי פעולות החייאה, אך הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותה.

ביום חמישי לפני כשבוע נדרס למוות פעוט בן שלוש במושב בני ציון שבשרון לעיני אמו, לאחר שככל הנראה נשמט מידיה ונדרס מתחת לגלגלי מכוניתה. לפי אחת מעדות הראייה, הרכב הידרדר בגלל שהאם שכחה להרים את בלם היד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully