וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל מהפיגוע במוזיאון היהודי בבריסל: אני קורבן למזימה של המוסד

בעדותו הסופית במשפט, אמר מהדי נמוש כי הוא "רומה", מבלי שפירט מעבר לכך. עורכי דינו אמרו כי שני הישראלים שנרצחו בפיגוע ב-2014 היו סוכני מוסד, אך בתביעה דחו את דבריהם כקשקוש. הוא צפוי להישלח למאסר עולם אם יורשע

מהדי נמוש, אזרח צרפת שמואשם בפיגוע הירי במוזיאון היהודי בבריסל ב-2014, טוען שהוא "רומה". הוא לא פירט בדיון במשפטו את דבריו, אך עורכי דינו כבר אמרו במשפט כי הוא נפל קורבן ל"מזימה" נגד המוסד. אם הוא יורשע, הוא עשוי להישלח למאסר עולם. הוא מכחיש את כל הטענות נגדו.

נמוש, שמואשם בכך שלחם בסוריה לפני ששב לאירופה כדי לבצע פיגוע נגד יהודים, מיעט לדבר במשפטו שהחל בינואר. "עורך הדין שלי, הסביר לכם את הסיבות שבגללן שתקתי מההתחלה", אמר בעדותו האחרונה. הוא אמר כי הוא לא רצה לפגוע באף אחד. "אילו הייתי כול, הייתי משנה הכול", הוסיף, מבלי לפרט. עורכי דינו טענו כי שני הישראלים שנהרגו בפיגוע היו סוכני מוסד.

עוד בנושא:
עמנואל ומירה נרצחו בבריסל: "הבנות נשארו לבד"
ניצלה מהפיגוע במוזיאון היהודי: "אלוהים שמר עליי"

מהדי נמוש בית המשפט בוורסאי, צרפת. AP
סקיצה של נמוש במשפטו/AP

בתביעה דחו על הסף את דבריו כ"שטות גמורה" ודחקו בצוות הגנה "להפסיק את הבדיחה". אם יורשע נמוש, שכבר ריצה עונש מאסר בצרפת, הוא עשוי להישלח למאסר עולם. במהלך המשפט סיפרו שני שבויים לשעבר בסוריה כי נמוש עינה אותם בזמן השבי.

אזרח צרפתי אחר, נאסר בנדרר, בן 30, עומד גם הוא לדין במשפט ומואשם שהוא סיפק את כלי הנשק ששימשו את נמוש. הוא מתעקש כי אין לו חלק ב"סיפור הזה", שהפך את חייו לסיוט. "יש לי אישה שמחכה לי, אישה שמחכה לי", אמר במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully