וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 43 שנה בבידוד: מתה הפילה "העצובה ביותר בעולם"

פלביה, פילה אסיאתית, הובאה לגן חיות בקורדובה שבספרד בגיל 3 ומאז הפכה לסמל נגד גני החיות בעולם. מומחים אמרו כי היא סבלה מדיכאון בשל הפרדתה מהעדר שלה, ובתקופה האחרונה מצבה הבריאותי הדרדר עד שנאלצו להרדים אותה

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של Izquierda Unida Córdoba, עריכה: איתי עמרם

הפילה פלביה, שחיה בבידוד במשך 43 שנים בגן חיות בספרד, הורדמה אחרי שמצבה הבריאותי הדרדר. בגן החיות בקורדובה, שבו הוחזקה, אמרה כי עובדי גן החיות התעוררו למשמע "חדשות עצובות על מותה של הפילה האהובה פלביה".

הפילה האסיאתית, שכונתה, "הפילה העצובה ביותר בעולם", הגיעה לעיר שבדרום ספרד בגיל 3, ב-1976. לפי דיווחים שונים, היא גם סבלה מדיכאון עמוק בשל החזקתה בבידוד והפרדתה מהעדר. היא עמדה בלבם של קמפיינים רבים שקראו להפסיק להחזיק פילים בגני חיות.

המפלגה נגד ניצול בעלי חיים אמרה כי היא פעלה לשחרורה של פלביה מהשבי עד רגעיה האחרונים. מומחים מבלגיה ומצרפת, שראו אותה בינואר האחרון, אמרו כי היא חיה כל חייה בבידוד וכי היא סמל לחייהם העצובים של בעלי חיים בגני החיות.

עם זאת, העובדים בגן החיות בקורדובה פרסמו סרטון לזכרה. "ב-1 במרץ, 2019, קורדובה התעוררה למשמע חדשות עצובות עם מותה של הפילה האהובה פלביה. אנחנו רוצים להודות לה על שליוותה אותנו למשך יותר מ-40 שנה, לימדה אותנו לדאוג למין שלה ולסביבה של משפחתה הקרובה ביותר".

עוד ידיעות מהעולם
צ'כיה: נטרף על ידי האריה שגידל בחצר הבית

הפיל בן ה- 43 הלך לעולמו בגן החיות בקורדובה, ספרד. אתר רשמי
הורדמה אחרי שמצבה הבריאותי הדרדר. הפילה פלביה/אתר רשמי
הפיל בן ה- 43 הלך לעולמו בגן החיות בקורדובה, ספרד. אתר רשמי
הייתה בדיכאון. הפילה פלביה/אתר רשמי
הפיל בן ה- 43 הלך לעולמו בגן החיות בקורדובה, ספרד. אתר רשמי
הפיל בן ה- 43 הלך לעולמו בגן החיות בקורדובה, ספרד/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully