וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהעבודה לארגון הנוער הגאה: הדובר של סתיו שפיר מונה למנכ"ל איגי

4.3.2019 / 7:27

עופר נוימן החליט לשוב לארגון בו התנדב ונבחר לתפקיד לאחר שנים בזירה הפוליטית. הוא הצהיר כי יעדו הוא הקמת קבוצה של איגי בכל ישוב, בה יוכלו צעירים מכל הקשת הלהטב"ית למצוא בית בטוח על רקע המציאות המורכבת בארץ. "רואה במשימה אבן יסוד בדרך לעתיד שוויוני יותר"

עופר נוימן מנכ"ל איג"י. ערן אבן,
"מקור גאווה ואבן יסוד בחברה הישראלית". נוימן/ערן אבן

ראש המטה של ח"כ סתיו שפיר, עופר נוימן, נבחר למנכ"ל איגי (ארגון הנוער הגאה) בסיום מיונים שארכו חודשיים. נוימן החליט לשוב לפעילות חינוכית כמנכ"ל הארגון בו הוא מתנדב כשבע שנים לאחר שבשנים האחרונות התרכז בעבודה בזירה הפוליטית, במהלכה שימש כדובר יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. נוימן, בן 30 במקור מקיבוץ עין השופט שבמגידו, התנדב באיגי כמדריך, רכז אזור ומלווה מדריכים.

"אני נרגש להיכנס לתפקיד משמעותי כל כך בארגון שהפך לי לבית לאורך השנים האחרונות", אמר נוימן עם היבחרו. "אל מול המציאות הישראלית המורכבת ובתוך עולם בו נוער גאה עדיין לא יכול להרגיש בית וביטחון בכל מקום אליו הוא מגיע אני רואה במשימה החינוכית של איגי מקור גאווה ואבן יסוד בדרך של החברה הישראלית לעתיד טוב ושוויוני יותר". נוימן הצהיר כי יעדו לתפקיד החדש הוא שבכל ישוב בישראל תהיה קבוצה חינוכית פעילה ותוססת של איגי, כדי שבנות ובני נוער מכל הקשת הלהט"בית יוכלו למצוא בהן בית עוטף, אוהב ובטוח.

התארגנות של חברי הקהילה הלהטבית בישפרו סנטר במודיעין לטובת יציאה בשיירה לכיוון ירושלים לקראת מצעד הגאווה.. קרדיט- איגי, מערכת וואלה! NEWS
חברי איגי בדרך למצעד הגאווה/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט- איגי

"עופר יביא איתו יכולות ניהול, הבנה של המערכת הפוליטית ויכולות שיאפשרו להמשיך את צמיחת הארגון הגדול ביותר בקהילה", אמר גל אוחובסקי, מייסד ונשיא העמותה. "עופר היה תמיד חלק אינטגרלי מהארגון והוא אהוב ומקובל על כל הדרגים המנהלים בארגון". יו"ר ומייסד איגי יניב ויצמן הוסיף כי "אנחנו שמחים שגם המנכ"ל הבא של איגי צומח מתוך השטח".

דורית גלסמן, שהייתה מנכ"לית איגי בשנתיים האחרונות ולקחה חלק בתהליך האיתור, ציינה כי "שמחנו על כל המועמדות והמועמדים הטובים שהתמודדו לתפקיד, לעמוד בראש הארגון הזה זו עמדה מורכבת שדורשת לא מעט במציאות היום. מרגש היה לראות כל כך הרבה אנשים טובים שמוכנים למשימה הזאת".

רן לייבל, המנכ"ל היוצא, הדגיש כי "השנים הבאות יהיו קריטיות לא רק לעיצוב הארגון, אלא גם לעתידה של הקהילה הגאה והחברה. איגי הפכה להיות תנועה חזקה ומשמעותית של אלפי חניכים, מדריכות ופעילים, ומייצרת שכבה בוגרת של הנהגה בולטת היום בקהילה. אני בטוח שהבחירה של הוועד המנהל בעופר היא בחירה מדויקת, להובלה והנהגה של עתיד הארגון מכאן".

עוד באותו נושא

"אנחנו עדיין כאן": בני נוער מהקהילה הגאה מחו נגד האלימות

לכתבה המלאה
גל אוחובסקי. ניר פקין
בירך על המינוי החדש. אוחובסקי/ניר פקין

נוימן מצטרף לצוות המנהל של הארגון לצדן של ליאנה מירום - סמנכ"לית מטה וגיוס משאבים, נעה רפאלי וטלי קרפל - מנהלות פעילות ארגון הנוער, הדס בלומנדל - מנהלת תחומי רוחב, אריאל בן שנן - מנהל ארגון הצעירים ולירון בן דור מנהלת ארגון הבוגרים.

איגי הוא ארגון חברתי-חינוכי הפועל למען נוער וצעירים להט"ב (לסביות, הומואים, טרנג'נדרס ובי-סקסואלים). מהיווסדותו ועד היום, איגי הינו הארגון היחיד הפועל עבור נוער להט"ב בארץ ובשנים האחרונות צמח להיות הגדול שבארגוני הקהילה הגאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully