וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאטורית בכירה נגד נתניהו: "חתך בלב של דמוקרטיה מתפקדת"

אליזבת וורן, סנאטורית הדמוקרטית המתמודדת על המועמדות לנשיאות, תקפה את נתניהו בטוויטר בשל החלטת היועמ"ש להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע. נתניהו "מעוות את העיתונות החופשית, לוקח שוחד ומחליף טובות ממשלתיות", כתבה וורן

אליזבת וורן, סנטורית דמוקרטית בארצות הברית. רויטרס
אליזבת וורן בחודש שעבר/רויטרס

אליזבת וורן, סנאטורית דמוקרטית ממסצ'וסטס שתתמודד על מועמדות לנשיאות ארצות הברית, תקפה אמש (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו. זאת בשל החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע.

בחשבון הטוויטר שלה כתבה וורן כי נתניהו אימץ תחילה "קיצוניות ימינית, וכעת מעוות את העיתונות החופשית, לוקח שוחד ומחליף טובות ממשלתיות". בהמשך כתבה כי ההאשמות נגדו הן "חתך בלב של דמוקרטיה מתפקדת".

בציוץ נוסף כתבה המועמד לנשיאות כי "שחיתות - בישראל, בארצות הברית, או בכל מקום אחר - היא סרטן שמאיים על הדמוקרטיה. אנחנו צריכים להילחם נגדה, ויכולים להתחיל בכך שיהיה לנו את האומץ לעזוב כאשר זה קורה, גם בקרב בעלות הברית שלנו".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
המרוץ ל-2020 מתחמם: הסנאטורית הדמוקרטית וורן מתחילה בגיוס כספים
נתניהו הגיב להחלטת היועמ"ש: "מסע ציד להפלת ממשלת הימין"

וורן בת ה-69 נבחרה לסנאט ב-2012 לאחר ששימשה קודם לכן עורכת דין בתחום הגנת הצרכן ופרופסורית למשפטים בהרווארד. לאורך הקריירה שלה, היא הציגה עמדות פרוגרסיביות בכל הנוגע למסים, בקרת נשק, נישואים של בני זוג מאותו המין ותחומים נוספים. היא הפכה פופולרית במפלגה, בעיקר בקרב צעירים ליברלים, והילרי קלינטון שקלה ברצינות להציע לה את תפקיד הסגנית במרוץ שלה לנשיאות ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully