וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון במצרים: הנהג יצא לשוחח עם חברו - והרכבת נתקעה במחסום

מחקירת השריפה הקטלנית, שבה נספו לפחות 20 איש, עולה כי נהג הקטר שמכל הדלק שלו התפוצץ עזב את הקרון מבלי להפעיל את הבלמים ואז האיצה הרכבת. הנהג נעצר. רבות מהגופות לא ניתנות לזיהוי

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

נהג הקטר שפגע במחסום בתחנת הרכבת בקהיר ירד ממנה כדי לשוחח עם נהג אחרי מבלי להפעיל את הבלמים, מה שגרם לה להאיץ ללא שליטה - כך אמר התובע הכללי במצרים בעקבות התאונה הקטלנית אתמול (רביעי), שבה נהרגו לפחות 20 איש ועוד עשרות נפצעו. בטלוויזיה הממלכתית דווח כי הנהג נעצר.

גורמי ביטחון אמרו כי אין אינדיקציות לכך שהתאונה הייתה מכוונת, ושר התחבורה הישאם ערפאת אמר כי מכל הדלק של הרכבת התפוצץ וגרם לדליקה. הוא התפטר בעקבות האסון. לפי משרד הבריאות, לא ניתן לזהות רבות מהגופות החרוכות.

ראש הממשלה מוסטפא מדבולי, שהגיע לתחנת "רעמסס", הכריז כי נפתחה חקירה וכי האחראים יעמדו לדין. הרשויות הורו על עצירת תנועת הרכבות בעקבות השריפה הקטלנית, אך תוך זמן קצר היא נמשכה פרט לרציף שבו היה הפיצוץ שבעקבותיו עלה עשן סמיך מהתחנה. הממשלה הבטיחה לפצות את משפחות הקורבנות.

בתיעוד ממצלמת האבטחה בתחנה נראתה הרכבת כשהיא לא מצליחה לעצור ברציף מספר 6 ומתרסקת לתוך מחסום ברזל בזמן שנוסעים שנשאו מזוודות הלכו בסמוך אליה. תיעוד ממצלמה אחרת הראה נוסעים נמלטים מהפיצוץ, כשבחלקם אחזה האש.

נזקי שריפה בתחנת רכבת בקהיר,מצריפ\ 27 בפברואר 2018. רויטרס
רבות מהגופות לא ניתנות לזיהוי. התחנה השרופה, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully