וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצי קירחת": האישה הזו זועמת אחרי שקיבלה את "התספורת הגרועה בעולם"

5.3.2019 / 8:30

המספרה באנגליה אמנם מכחישה שזו עבודה שלה, אבל מישהו גרם לשיער של לוסי בורוס להיראות רחוק מאוד ממה שרצתה. התספורת האיומה צילקה אותה ומנעה ממנה ללכת לעבודה מרוב הבושה וגם היום, חודשים רבים לאחר מכן, היא ושיערה עדיין מתקשים להתאושש

BarberShapp

כשלוסי בורוס בת ה-22 נכנסה למספרה בצ'לטנהאם, אנגליה, היא לא חשבה שתצא ממנה עם מה שלטענת רבים היא "התספורת הגרועה בעולם" - אבל זה בדיוק מה שקרה.

"הם חירבו לי לגמרי את השיער וגם את הביטחון העצמי שלי, לא יכולתי אפילו ללכת לעבודה בגלל הסתפורת הזו", אמרה לוסי המסכנה על התספורת שעברה אי שם בחודש אוגוסט, אך ממשיכה להפריע לה גם היום. "אני עדיין לא יכול ללכת עם שיער אסוף, כי הוא נראה ממש רע ומבולגן. אנשים אחרים לא ממש שמים לב, אבל לי הוא מרגיש מאוד דליל. אני עדיין חצי-קירחת".

נו, טוב מראה עיניים:

עוד בנושא:

לקראת חקיקה? כל מי שיכין סלט ניסואז בדרך לא נכונה - ייענש
דרושים: מגלגלי ג'וינטים מקצוענים תמורת 50 שקלים לשעה
מחקר חדש מצא שלאדם יש את היכולת לחזות את העתיד בחלומותיו
הבאגט ששיגע את האינטרנט חשף: כולכם משוגעים ומשועממים

תספורת גרועה. אתר רשמי
אוי ואבוי/אתר רשמי

דובר מטעם המספרה אותה האשימה לוסי באסון, Barber n' Bar, הכחיש כי הקטסטרופה הזו קרתה אצלם: "צר לנו על החוויה המצערת שלוסי עברה. יכול להיות שהיתה לה חוויה קשה במספרה, אבל אנחנו רוצים להבהיר שאין עדויות לכך שזה קרה אצלנו. הותקפנו עם הטענות הללו וחשוב לנו להבהיר שאנחנו מספרת גברים, ולא מספרים בכלל נשים. יש לנו אפילו לקוחות מפורסמים שמרוצים מעבודתנו. אנחנו מקווים שהקוראים יבינו שאירועים כאלה יכולים לקרות בכל רגע בחייו של אדם, וחבל שאנשים מרגישים צורך לפרסם אותם ברשתות החברתיות".

כן, לוסי כמובן פרסמה את מה שקרה לה בפייסבוק והפוסט הפך ויראלי. "הייתי צורחת אם היו עושים לי דבר כזה", כתבה אחת המגיבות. כך, אגב, נראה השיער של לוסי כעת (לצד התספורת אותה רצתה, וזו שקיבלה בפועל):

תספורת גרועה. אתר רשמי
חתיכת הבדל/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • תספורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully