וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים: מגלגלי ג'וינטים מקצוענים תמורת 50 שקלים לשעה

27.2.2019 / 8:27

ספקית הקנאביס הבריטית מחפשת מישהו שיהיה מוכן לעבוד בהכנת ג'וינטים תמורת שכר של כ- 50 שקלים לשעה. דרישות התפקיד: עבודה מהירה ומדויקת. ניסיון בגלגול ג'וינטים - חובה. לא צויין האם ניתן "לטעום מהסחורה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

נמצאה העבודה המושלמת לסטלנים: ספקית הקנאביס הרפואי הבריטית Hemp Earth Dispensary מציעה שכר של 10 ליש"ט לשעה (כ-50 שקלים) עבור גלגול ג'וינטים. אתם בטח חושבים שמדובר בניסיון של רשויות החוק בבריטניה לתפוס אנשים שמשתמשים בסמים לא חוקיים - אבל מפיצי המודעה מבטיחים לנו שהמשרה רצינית לחלוטין. אז מה כוללת המשרה? כל שעליכם לעשות הוא לגלגל ג'וינטים מנייר גילגול אורגני בתוספת 0.7 גרם של "מיטב צמחי הקנאביס" של החברה - וכל זאת, שוב, באופן חוקי לגמרי.

מה הקאץ'? המשרה היא לשעתיים בשבוע. כלומר, תצטרכו למצוא דרך אחרת להשלמת הכנסה אם בניתם לחיות רק על זה. כדי להתקבל, תצטרכו לעבור מבחני התאמה שנערכים ממש היום (רביעי) בברייטון. אם אתם לא גרים שם, אז כנראה שלא תספיקו להגיע. אה - ואם אתם כן - תגיעו סאחים. עשו רושם ראשוני טוב ואת העישון השאירו לאחרי שתתקבלו. במודעת הדרושים נכתב: "אנחנו מחפשים את הקרם דה לה קרם של מגלגלי הג'וינטים מברייטון שיבוא ויצטרף לצוות שלנו ב-Hemp Earth Dispensary. האם תצליח לגלגל את הג'וינט המושלם והטהור בפחות מ-5 דקות? אם כן, אנחנו רוצים אותך! הגיע ל- Hemp Earth Dispensary ברביעי ה-27 בפברואר ב-14:00 בצהריים לתחרות גלגול ג'וינטים. אתה תגלגל, אנחנו נמדוד לך זמנים. אם תהיה המהיר ביותר ותכין את הג'וינט המושלם, אז נשמור אותך איתנו".

מודעת דרושים למגלגל ג'ויינטים. צילום מסך
מודעת דרושים למגלגל ג'ויינטים/צילום מסך

עוד בנושא:

אזהרה - הסמים מסוכנים לבריאות

יש לזכור כי על פי החוק הישראלי אין כל הבדל בין סמים קלים לקשים, והענישה שנקבעה בחוק זה תקפה וזהה לשני סוגי הסמים, פקודת הסמים בישראל מגדירה עבירות של החזקה, שימוש, חסר, אספקה וגידול קנאביס - כעבירה פלילית. בעוד כחצי שנה, ב-1 באפריל 2019, ייכנס לתוקף התיקון לפקודת הסמים, תיקון הידוע בכינוי "אי הפללה באחריות", תיקון זה אף זכה לכינוי "חוק הקנסות". התיקון לחוק הוא אינו "אי הפללה" ואינו מהווה צעד קדימה לעבר לגליזציה. התיקון למעשה הופך עבירות השימוש וההחזקה הראשונות לעבירות מנהליות, עבירות קנס שאינן גוררות רישום פלילי, בעוד שכיום גם בין כה וכה לא היה נהוג להעמיד לדין מי שעשה שימוש או החזיק קנאביס לצריכתו העצמית בפעמים הראשונות.

עיקר התיקון לחוק קובע כי כאשר אדם ייתפס כשהוא מבצע עבירה של החזקה או שימוש בקנאביס בפעם הראשונה או השנייה - יוטלו עליו קנסות.

מי שייתפס בפעם הראשונה יצטרך לשלם קנס בסך אלף שקלים; במקרה של עבירה שנייה, המבוצעת תוך פרק זמן של עד חמש שנים, יצטרך לשלם כפל קנס, בסך אלפיים שקלים. בעבירה השלישית, הוא יופנה להליך סגירת תיק בהסדר מותנה. רק בעבירה הרביעית ואילך - עניינו יופנה להליך הפלילי.

קנאביס רפואי - המדריך לרפורמה

עריכת וידאו:ניר חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully