וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאניקה בחופשה: עובד בית המלון הסתובב בין התיירים עם פאה ונשק

28.2.2019 / 8:28

היושבים בבריכה בבית המלון באיים הקנריים בספרד לא האמינו למראה עיניהם: אדם חבוש פאה ונשק הסתובב ביניהם, במה שהזכיר את הטבח במלון בטוניסיה. וא\ז התבררה האמת - שגרמה לכולם ממש לכעוס

סוף השבוע שעבר היה מלחיץ מאוד עבור המבקרים במלון אואזיס וילג' בפורוונטורה שבאיים הקנריים השייכים לספרד. במהלך שעות אחר הצהריים, כשמבקרים רבים שוהים לצד הבריכה, הופיע ביניהם לפתע אדם חבוש בפאה ומחזיק במה שנראה כמו נשק לתקיפה המונית.

רק לאחר שחלק מהשוהים ראו אותו מגיח עם ה"נשק" והחלו לצעוק ולהתחנן ללעזרה התברר כי אותו אדם אמור לבדר את הילדים ששוהים במלון, והיה ככל הנראה במהלך של משחק שבו הוא צד ארנבים. את רוב האורחים המשחק הזה ממש לא שעשע, והזכיר להם את הטבח במלון בטוניסיה בשנת 2015, בו נרצחו 38 תיירים.

עוד בנושא:
פיגוע מזויף: צפו במתיחת הטרור המעוותת שמטרידה את הרשת
מתיחת דאעש שהלכה רחוק מדי וגרמה לשחקנית לפרוץ בבכי

טרי מאסי, בן 53, שהה בבית המלון בשעה שהעובד נכנס לבריכה. הוא סיפר שבתו בת ה-4 כל כך פחדה מהמעשה החולני, עד שהיא סרבה לחזור לאזור הבריכה. מאסי, תושב בארנסלי, סיפר: "היה נראה כאילו הוא מחזיק ברובה, אני לא חושב שזה מצחיק מישה.. הבת שלי לא הייתה מוכנה לשמוע על חזרה לאזור הבריכה, למקרה שהאדם עם הרובה יחזור".

חברת "תומאס קוק", שמנהלת את חבילות החופשה, סיפרה לעיתון הבריטי "המירור" כי "התחפושת הייתה לא הולמת" וכי הם מנהלים חקירה והם לא היו אלה ששכרו את שירותיו של אותו אדם שהיה אמור לבדר ובפועל רק הפחיד.

עוד באותו נושא

ביקיני ודראג: הטרוריסטים נתפסו באמצע תחרות יופי ביזארית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully