וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי ניצח במרתון תל אביב - ונדרס באימון ריצה בהרצליה לעיני חבריו

סמי בטש מכפר סבא חצה את מעבר החצייה בדרכו לאימון קבוצת הריצה, נדרס על ידי רכב פרטי ומת מפצעיו בבית החולים. ''אדם טוב, איש משפחה לתפארת שהשתתף במרתונים בכל העולם", סיפרה קרובת משפחתו

סמי בטש, בן 62, תושב כפר סבא, נהרג הבוקר (שני) בתאונת דרכים במהלכה נפגע מרכב בעת שחצה מעבר חצייה בהרצליה. בטש היה בדרכו לאימון עם קבוצת ריצה. צוות מד''א שהגיע למקום, ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הגבר נדרס לעיני חבריו לקבוצת הריצה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

בטש נשוי לרינה ולהם שלושה ילדים, במקצועו הוא בעל משרד רואי חשבון. בסוף השבוע האחרון הוא השתתף במירוץ תל אביב וסיים במקום הראשון בקטגוריית ותיקים בתוצאה נאה של 00:42:51.

גיסתו של בטש, שושי שלום, סיפרה כי ''אנחנו בשוק. ראיתי בבוקר ידיעה באינטרנט על הרוג בתאונה ולא עלה בדעתי שזה גיסי. היתה לו קבוצת ריצה בהרצליה, איתה היה רץ כל בוקר''. עוד הוסיפה שלום כי ''הוא החנה את הרכב ועבר במעבר חצייה ונהגת שעברה שם במהירות העיפה אותו. אני לא יודעת מה עבר לה בראש. הוא נפצע קשה, פינו אותו לבית החולים, שם הוא מת".

עוד בוואלה! NEWS:
"בסוריה יותר שקט": תושבי טובא זנגרייה מיואשים מגל האלימות
כחלון לקראת החלטת היועמ"ש על נתניהו: "יש שמים וארץ לפני ואחרי שימוע"
כולם מדברים על שלום: המילה שנתניהו יעדיף להשאיר מחוץ לקמפיין

סמי בטש, ההורג מתואנת הדרכים בכפר סבא. אתר רשמי
"איש משפחה לתפארת''. סמי בטש/אתר רשמי

לדברי גיסתו, סמי היה ''אדם טוב. איש משפחה לתפארת. הוא ואשתו רינה גידלו שלושה ילדים. הוא לעולם לא אמר מילה רעה על אדם אחר. הוא היה חובב ריצה והשתתף במרתונים בכל העולם. רק ביום שישי האחרון הוא השתתף במרתון תל אביב''. סמי השתתף במקצה מבוגרים לעשרה ק''מ וניצח.

פראמדיק מד"א אבינועם ליכטר שהגיע לזירת האירוע סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

סמי בטש, ההרוג בתאונת דרכים בהרצליה. אתר רשמי
ניצח במירוץ האחרון. בטש במרתון תל אביב, בשבוע שעבר/אתר רשמי
סמי בטש, ההורג מתואנת הדרכים בכפר סבא. אתר רשמי
ניצח במרתון תל אביב בשבוע שעבר. סמי בטש/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully