וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,000 דוחות בשבוע: המשטרה שמה את נהגי כביש 6 על הכוונת

24.2.2019 / 20:41

המשטרה החלה באכיפה מוגברת בעורק התנועה המרכזי כשהשבוע התמקדה בנהגי משאית בדגש על עבירות חניה ועצירה על השוליים. "העצירה ללא סיבה מוצדקת בייחוד בכביש מהיר עלולה לסכן את הנהג ויושבי הרכב", נמסר מאגף התנועה

צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה החלה הבוקר (ראשון) בפעילות אכיפה מוגברת בכביש 6, עורק התנועה המרכזי ביותר של ישראל כשהיום התמקדה בנהגי משאית. במשטרה החלו לרכז מאמץ אכיפה מיוחד לאורך כל הכביש, כדי לייצר הרתעה אצל עשרות אלפי הנהגים שנוסעים בו במהלך כל שעות היממה.

זה השבוע השני שבו מבצעת המשטרה לאורך הכביש מגוון פעולות אכיפה נגד עברייני תנועה וקרוב לאלפיים דוחות נרשמו לנהגים בשבוע שעבר. הפעילות הבוקר התמקדה בכלי רכב כבדים בדגש על עבירות של חניה ועצירה על השולים. הפעילות החלה לפנות בוקר ונמשכה לאורך כל היום.

כ-100 דוחות נרשמו היום בגין עבירות השוליים, תקינות, ליקוי בטיחות, הובלת מטענים באופן לא חוקי ועוד. 48 דוחות נרשמו לנהגים שביצעו עבירה של עצירה על השול בניגוד לחוק בדרך בינעירונית. 4 נהגים נתפסו מבצעים עבירה של הורדה/העלאת נוסעים.

עוד בוואלה! NEWS:
"בזה לכם, חבורת גזענים": העימות החריף בין יחימוביץ' לאח של בן גביר
פשיטה על מועדוני חשפנות בת"א: 11 חשפניות עובדות זרות נעצרו
קנס כספי והורדה בדרגה: הסדר הטיעון בפרשת השחיתות בקריה

פעילות המשטרה בכביש 6. דוברות המשטרה, אתר רשמי
עבירות של חניה ועצירה על השולים. שוטרים בכביש 6, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בנוסף, 12 כלי רכב כבדים הורדו מהכביש עקב ליקויים. 6 נהגים נתפסו עושים שימוש בנייד בזמן נהיגה. 3 נהגי משאית נתפסו כשהם מובילים מטען באופן לא חוקי המסכן את משתמשי הדרך. 9 נהגי משאיות ביצעו עקיפות מסוכנות ובניגוד לחוק נגדם נרשמו דוחות בהתאם.

עוד באותו נושא

הרוג ושמונה פצועים בהתהפכות רכב הסעות בכביש 6 ליד מחלף עירון

לכתבה המלאה
פעילות המשטרה בכביש 6. דוברות המשטרה, אתר רשמי
כ-100 דוחות לנהגים. שוטרים בכביש 6, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

גם בימים הבאים ימשך המבצע ובאגף התנועה של המשטרה מסרו כי "במסגרת האכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים, נפרסו היום בשעות הבוקר המוקדמות שוטרי אגף התנועה בהיערכות מוגברת לטובת מיקוד האכיפה בעבירות השוליים המוגדרות כעבירות מסכנות חיים". לדברי המשטרה "העצירה והעמידה בשוליים ללא סיבה מוצדקת בייחוד בכביש מהיר כמו כביש 6, עלולה לסכן את הנהג ויושבי הרכב. לא אחת אנו עדים לתאונות שמתרחשות כתוצאה מעמידה של כלי רכב על השול".

דובר אגף התנועה במשטרה אמר לוואלה! NEWS כי "משטרת ישראל, מבצעת פעילות הרתעתית לצד מניעה והסברה במטרה להציל חיים ולמנוע את התאונה הבאה. בעת הפעילות נרשמו דוחות תנועה נגד נהגים שביצעו עבירות של עמידה בשול לצד עבירות נוספות כגון: תקינות כלי רכב, ליקוי בטיחות חמורים הובלת מטענים החורגים במשקלם מהמותר ועוד".

פעילות המשטרה בכביש 6. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הפעילות החלה לפנות בוקר ונמשכה לאורך כל שעות היום. שוטרי בכביש 6, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully