וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן דמוקרטים ועיתונאים: קצין במשמר החופים תכנן טבח המוני

הרשויות בארה"ב אמרו כי כריסטופר האסון, שהביע אהדה לרוצח ניאו-נאצי מנורבגיה, תכנן מסע הרג בקנה מידה חריג, וגיבש רשימת מטרות של חברי קונגרס ואנשי תקשורת מהשמאל. בביתו נמצאו 15 רובים. "מלחמת אזרחים אם טראמפ יודח"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

קצין במשמר החופים של ארצות הברית נעצר אחרי שתכנן לתקוף חברי קונגרס דמוקרטים ועיתונאים - כך מסרו הלילה (חמישי) הרשויות. בכתב האישום שהוגש נגד כריסטופר האסון לבית משפט פדרלי במרילנד נכתב כי הוא רצה "לרצוח חפים מפשע בקנה מידה שלעתים נדירות נראה בארצנו". גורמים ברשויות אכיפת החוק מצאו 15 רובים ואלף כדורים בביתו. משמר החופים אישר כי אחד מחבריו נעצר, אך לא מספר פרטים נוספים.

התביעה אמרה כי האסון הוא "טרוריסט מקומי" שיש להחזיק במעצר: "הנאשם נחוש לבצע מעשים מסוכנים לחיי אדם שנועדו להשפיע על התנהלות השלטון". הוא נעצר בשבוע שעבר בביתו במרילנד בחשד לעבירות סמים ונשק.

עוד ידיעות מהעולם
בזכות דגימות DNA: נפתרה תעלומת רצח של נערה בארה"ב מ-1973
בנגלדש: לפחות 70 הרוגים בשריפה בעיר העתיקה בבירה

התחמושת שנמצאה בבית בסילבר ספרינג, מרילנד, ארה"ב פברואר 21 בפברואר 2019. אתר רשמי
כלי הנשק שאותרו בביתו של האסון/אתר רשמי

האסון, שתואר כאוהד של רוצח ההמונים הניאו-נאצי הנורבגי אנדרס בריוויק, הרכיב רשימת מטרות, שכללה את ראשי הדמוקרטים בקונגרס, ננסי פלוסי וצ'אק שומר, המחוקקות אלכסנדריה אוקסיו-קורטז ואילהאן עומאר, ושדרנים ברשתות CNN ו-MSNBC.

לפי כתב האישום, האסון בן ה-49 חיפש באינטרנט "מלחמת אזרחים אם טראמפ מודח" ו"מה אם טראמפ מודח באופן לא חוקי". התובעים טענו כי בטיוטת מייל מיוני 2017 כתב האסון: "אני חולם על דרך להרוג כמעט כל אדם על פני כדור הארץ, אני חושב שמגפה תהיה הדרך הכי מוצלחת, אבל איך אני לא יודע איך אני רוכש את מה שדרוך לשפעת הספרדית, בוטוליזם, אנתרקס, אבל אני אמצא משהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
התרופות הלא חוקיות שנמצאו בבית בסילבר ספרינג, מרילנד, ארה"ב פברואר 21 בפברואר 2019. אתר רשמי
הסמים האסורים שנמצאו בבתיו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully