וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טען כי חיסל מחבל: בן 41 מלוד יואשם שדקר למוות בעסקת סמים

20.2.2019 / 16:32

המשטרה הודיעה כי השלימה את התשתית הראייתית בתיק רצח אבי קריכילי בן ה-37 בלוד בחודש שעבר, שנדקר למוות במרכז מסחרי בעיר. החשוד הסגיר את עצמו למשטרה זמן קצר לאחר המקרה, שיחזר את הרצח, אך טען כי חשב שמדובר באדם שהתכוון לבצע פיגוע

איחוד הצלה

המשטרה הצליחה לפענח את רצח אבי קריכילי בן ה-37 בלוד בחודש שעבר. במסגרת החקירה נעצר החשוד ברצח, יוסף דזנשוילי, בן 41 מלוד. המשטרה השלימה את התשתית הראייתית וצפויה להגיש מחר (חמישי) כתב אישום נגד החשוד.

מחומר החקירה עלה חשד לפיו בין הקורבן לחשוד התעורר סכסוך כספי על רקע מכירת סמים. על פי החשד, נפגשו השניים במרכז המסחרי ברחוב דוד המלך בלוד, והתקוטטו. במהלך הקטטה רדף החשוד אחר הקורבן ודקר אותו כמה פעמים עד שהוא התמוטט. החשוד נמלט מהמקום, והקורבן פונה לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו. החשוד הסגיר עצמו לידי המשטרה כמה שעות לאחר הרצח.

מיד לאחר הרצח, החל צוות החקירה המיוחד באיסוף ממצאים וראיות, חלקם לאורך מסלול הבריחה האפשרי של החשוד. שוטר מצוות החקירה מצא את הטלפון של החשוד באחד מפחי האשפה כשהוא שבור, עם התקדמות החקירה הצליחו החוקרים לחבר את הטלפון ולהפיק ממנו ממצאים. בחקירתו, הודה החשוד בביצוע הרצח ואף שחזר בפני החוקרים את האירוע. בחקירתו טען כי הוא חיסל מחבל שהתכוון לבצע פיגוע.

עוד בוואלה! NEWS:
הרצח הכפול בי-ם: הוארך מעצר בעל ואישה, קרובי הנרצחים החשודים
המפקדים לא אישרו לצאת לבדיקות - והחייל אובחן כחולה בסרטן אלים
ברקע המאמצים להביא לאיחוד בימין: נדחתה פגישת נתניהו ופוטין

גבר בן 36 נדקר למוות בלוד, חשד לרצח, 24 בינואר 2019. איחוד הצלה
זירת הרצח בלוד, בחודש שעבר/איחוד הצלה

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט השלום, ובתחילת השבוע הושלמה מלאכת גיבוש התשתית הראייתית והוגשה בעניינו הצהרת תובע מדובר בפענוח שני בתוך שבועיים של חקירת רצח בהובלת צוות החקירה המיוחד המרחבי. כזכור, לפני שבוע דווח על סיום חקירת רצח שלום בוסקילה ביבנה והגשת כתב אישום.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully