וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיראות כמו טראמפ או קים? בבירת וייטנאם תספרו בחינם

19.2.2019 / 15:27

בעל סלון יופי בהאנוי רוכב על ההתרגשות לקראת אירוח הפסגה השנייה בין המנהיגים בסוף החודש, ומושך קהל שלו הוא מציע תסרוקות בסגנון המנהיגים. "יחשבו שאני כמו מנהיג צפון קוריאה", אמר ילד בן תשע. "אף אחד לא ייראה כמוני"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

מספרה בבירת וייטנאם מציעה תספורות חינם למי שירצה ששיערו יעוצב בדומה לאלו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און - לקראת הפסגה ביניהם בהאנוי, בין 27 ל-28 בפברואר.

"אני מרוצה מהתסרוקת הזו כי אנשים יחשבו שאני נראה כמו מנהיג קוריאה הצפונית", אמר טו ג'יה הוי בן התשע, ששיערו עוצב בדומה לתסרוקת הייחודית של קים.

סלון היופי טואן דונג נערך לבואם של אלפי גורמי ממשל ועיתונאים לקראת הפסגה השנייה בין שני המנהיגים, שנפגשו לראשונה בסינגפור ביוני אשתקד. "עשיתי את זה בשביל הכיף, אבל הופתעתי לראות את התגובה של האנשים", אמר בעלי הסלון, לה טואן דונג. "אני אוהב שלום, אני שונא ממש את המלחמה. כל כך הרבה אנשים במשפחה שלי נהרגו, כך שאני תומך מאוד בפסגה", אמר דונג, שאיבד שניים מדודיו בזמן מלחמת וייטנאם.

עוד על הפסגה בווייטנאם
לפני הפסגה השנייה: "בסיס טילים סודי נחשף בקוריאה הצפונית"

מספרה שמציעה תספורות חינם בסגנון של טראמפ ושל קים, האנוי, וייטנאם, 19 בפברואר 2019. רויטרס
"אף אחד לא שמן כמוני". טו ג'יה הוי ולה פוצ' האי/רויטרס

לה פוצ' האי, בן 66, אמר כי הוא הסכים לבקשתו של דונג לספר אותו בדומה לטראמפ מתוך סקרנות. "אני לא חושש מהצבע הכתום הבהיר משום שבעלי הסלון אמר שהוא יחזיר אותו לקדמותו אחרי קמפיין השיווק שהוא עושה", אמר. "אני אוהב את התסרוקת של דונלד טראמפ. זה נראה נהדר ומתאים לגיל שלי".

על אף ההתלהבות המסוימת מתעלולי יחסי ציבור כאלו, ההנהגה צפון קוריאנית כבר הגיבה בעבר בזעם במקרים דומים. המדינה הקומוניסטית המבודדת רגישה מאוד לגבי כל מה שנתפס כעלבון לכבודה של שושלת קים. ב-2014, פנתה השגרירות הצפון קוריאנית בלונדון לספר שהשתמש בביטוי "יום שיער רע" תחת תמונתו של קים כדי להציע הנחות לתספורות.

הוי, הילד שהסתפר בדומה לקים, אמר כי אף אחד מחברתי כיתתו לא יצליח להיראות כמוני. "אף אחד לא שמן כמוני", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מספרה שמציעה תספורות חינם בסגנון של טראמפ ושל קים, האנוי, וייטנאם, 19 בפברואר 2019. רויטרס
מספרה שמציעה תספורות חינם בסגנון של טראמפ ושל קים, האנוי, וייטנאם, 19 בפברואר 2019/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully