וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומאן: אין נרמול יחסים עם ישראל, התנאי לכך הוא מדינה פלסטינית

אחרי הביקורת על נציגי מדינות ערב שנפגשו עם נתניהו בפסגת ורשה, אמר שר החוץ העומאני כי היה זה חלק מ"תהליך מדיני שמטרתו מציאת פתרון שלום לבעיה הפלסטינית". לדבריו, ללא מדינה פלסטינית ריבונית, לא תהיה נורמליזציה

צילום: לע"מ

שר החוץ של עומאן, יוסוף בן עלאווי, אמר היום (שני) כי אין נורמליזציה עם ישראל, למרות הפגישות שלו ושל הסולטן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. זאת אחרי שהוא נפגש עם נתניהו בשולי פסגת ורשה בשבוע שעבר, כחלק ממאמצי נתניהו לשפר את היחסים עם מדינות העולם הערבי הסוניות.

"אין נרמול יחסים עם ישראל, אלא תהליך מדיני שמטרתו מציאת פתרון שלום לבעיה הפלסטינית", אמר שר החוץ העומאני, שגם נועד עם ציפי לבני בשבוע שעבר, במסיבת עיתונאים במוסקבה יחד עם מקבילו הרוסי סרגיי לברוב. "הקמת מדינה פלסטינית בעלת ריבונות היא תנאי לכל נורמליזציה עם הישראלים".

ברשתות החברתיות תקפו רבים המזוהים עם הציר השיעי - איראן, חיזבאללה, משטר אסד והמורדים בתימן - את הפתיחות שהופגנה כלפי ישראל בפסגה, שבה, בין היתר, ישב שר החוץ של ממשלת תימן לצדו של נתניהו.

בפגישה עם שר החוץ של עומאן, שפורסמה לראשונה בוואלה! NEWS, הודה נתניהו לעומאן על "המדיניות החיובית הזאת, שפניה לעתיד ושעשויה להוביל לשלום ולשגשוג עבור כולם. אני מודה לך בשם אזרחי ישראל, ואני מרשה לעצמי לומר שגם בשם רבים במזרח התיכון".שר החוץ של עומאן השיב לו: "זהו חזון חדש וחשוב לעתיד. האנשים במזרח התיכון סבלו רבות כי הם נותרו בעבר. זהו עידן חדש למען העתיד ולמען שגשוג לכל העמים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם שר החוץ של עומאן יוסף בן עלאוי בוורשה. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ושר החוץ של עומאן בשולי הפסגה בוורשה/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום
  • עוד באותו נושא:
  • עומאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully