וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם והבת הודו בתכנית טלוויזיה: רצחנו את האב ושרפנו את גופתו

מגישת תכנית תחקירים בטורקיה אירחה משפחה שאביה נעדר כחודש, ובפרק שבו השתתפו האם ובתה תלמידת התיכון נחשף הסוד: הנערה ירתה באביה שהכה נמרצות את האם מחשש שיהרוג אותה, ואז הן שרפו את גופתו. המשטרה עצרה אותן באולפן

תכנית חקירים בטורקיה. צילום מסך מהורייט, אתר רשמי
"התכנית הקשה ביותר בקריירה". המגישה משוחחת עם האם והבת, בשבוע שעבר/אתר רשמי, צילום מסך מהורייט

תלמידת תיכון בטורקיה ואמה נעצרו על ידי המשטרה אחרי שהבת הודתה כי היא הרגה את אביה, שהתעלל בה, בזמן שיחה עם מגישת תכנית טלוויזיה פופולרית.

האב, עבדוללה גזי אקבייק, בן 52 ממחוז אפיונקאראהיסר שבמערב טורקיה, נעדר מאז 18 בינואר. אחיו פנו למגישה מוגה אנלי, שחוקרת מקרים שלא פוענחו בתכנית בשידור חי המשודרת בערוץ הפרטי ATV. בפרקים האחרונים התארחו בני המשפחה, וביום חמישי הופיעו האם ובתו הבכורה.

האם, קימט אקבייק, הייתה לא נינוחה בזמן השידור ורצתה לשוחח ביחידות עם המגישה. "אחרי התכנית, היא הגיעה אליי עם בתו הבכורה, שהיא תלמידת תיכון יפיפה. הן גילו שהילדה הרגה את האב באותו הלילה", סיפרה אנלי. המשטרה הגיעה מיד לאולפן, ועצרה את השתיים.

"הן סיפרו לי שהוא (האב) הגיע בשעה מאוחרת הביתה שיכור והכריח את אשתו לחתום על מסמך אחרי שהכה אותה", אמרה המגישה. "הילדה חשבה שהוא יהרוג את אמה, אז היא לקחה את האקדח של אביה וירתה בו". לאחר מכן הן שרפו את הגופה בתנור. המגישה אמרה כי זאת "התכנית הקשה ביותר" שהייתה לה בקריירה.

עוד ידיעות מהעולם
דוח: אסד ביצע כ-300 מתקפות כימיות, רובן אחרי "הקו האדום" של אובמה
"בשביל המשפחה": המועמדת של טראמפ לשגרירה באו"ם ויתרה על המינוי

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully