וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן משיבה לארה"ב: אנטישמים? מתנגדים רק לישראל שטובחת בפלסטינים

אחרי שסגן נשיא ארצות הברית מייק פנס האשים את האיראנים באנטישמיות כמו זו שנקטו הנאצים במלחמת העולם השנייה, משרד החוץ האיראני הגיב וטען כי טהראן תמיד כיבדה את היהודים, וכל עניינה הוא בהתנגדות ל"כיבוש והתוקפנות הישראלית". שר החוץ האיראני: "האשמה מגוחכת"

לע"מ

איראן דחתה את האשמות באנשטישמיות שהועלו על ידי סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס. לטענת טהראן, הם מכבדים את היהדות, אך מתנגדים לישראל שנוהגת כ"מכונת רצח נגד הפלסטינים".

פנס האשים את איראן ביום שישי בהתנהלות אנטישמיות כמו זו שנקטו הנאצים בימי מלחמת העולם השנייה לאחר שביקר במחנה ההשמדה אושוויץ. פנס דבק ברטוריקה הקשה שלו נגד האיראנים, זאת כיממה לאחר שתקף גם את מדינות אירופה על כך שלדבריו ניסו לערער על הסנקציות שהטילה ארצו נגד איראן.

עוד בוואלה! NEWS:
פנס באושוויץ: האנטישמיות של איראן - כמו של הנאצים
פנס תוקף את מדינות אירופה בוורשה: לא משתפות פעולה נגד איראן

מוחמד ג'וואד זריף במסיבת עיתונאים בבגדד - 10 פברואר 2019. רויטרס
"דברים מגוחכים". זריף/רויטרס

"המורשת ההיסטורית והתרבותית של איראן בנוגע לדו קיום ומתן כבוד לדתות אחרות, בדגש על היהדות, תועדה במסמכים אמינים של אומות שונות", אמר בהארם קסמי, דובר משרד החוץ של איראן. "העיקרון שעומד במרכז מדיניות החוץ שלנו הוא הכיבוש והטבע התוקפני של המשטר הציוני - מכונת הרג נגד העם הפלסטיני. שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף התייחס אף הוא לדבריו של פנס וכינה אותם "מגוחכים". לדבריו, "איראן תמיד תמכה ביהודים, אנחנו פשוט נגד הציונים. השואה הייתה אסון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס נואם בוועידת מינכן לביטחון, 16 בפברואר 2019. רויטרס
פנס במהלך ועידת מינכן, היום/רויטרס

מלבד דבריו על יחסה של איראן ליהדות, פנס האשים את איראן בפעילות טרור ברחבי העולם. בנאומו במהלך ועידת מינכן אמר פנס כי "איראן היא המובילה בחסות לטרור בעולם", ושב על קריאתו למדינות אירופה לפרוש מהסכם הגרעין. " הגיע העת ששותפינו האירופים יעמדו לצדנו עם העם האיראני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully