וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגיעת הנערה ממוט ברזל בבית ספר בי-ם: שני החשודים ברשלנות ישוחררו

השופט הדגיש בהחלטתו כי שני הצעירים ללא עבר פלילי ובהתאם לראיות אין הצדקה להאריך את מעצרם. מצבה של הנערה בת ה-15 מוסיף להיות קשה והיא מורדמת ומונשמת. אביה אמר כי "מישהו העיף ברזל בצורה מכוונת"

נערה נפלה על מוט ברזל ברחוב דוד ילין ירושלים. דוברות משטרת ישראל
שטח בית הספר, אתמול/דוברות משטרת ישראל

בית משפט השלום בירושלים החליט היום (שישי) לשחרר בתנאים מגבילים שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם שנעצרו בחשד לרשלנות בעקבות פגיעת מוט הברזל בנערה בבית ספר בעיר.

ההמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים ובבקשתה ציינה כי החשודים ברחו מאתר הבנייה אחרי התקרית אך הגיעו לתחנת המשטרה כשזומנו. השופט קבע כי הם נתנו הסבר סביר לכך שחששו ועזבו אחרי ששמעו צעקות. השניים עובדים באתר בנייה הסמוך לבית הספר ברחוב דוד ילין בו לומדת הנערה, שמצבה מוסיף להיות קשה.

השופט אוהד גורדון ציין בהחלטתו כי היו פועלים נוספים שעבדו באזור, אך לא נעצרו בניגוד לשניים אלה. לדבריו, "בשים לב לתמונת הראיות שאינה מצביעה על מגע של מי מהמשיבים עם המוט שנפל או עבודה עמו, איני סבור כי החשד הסביר הוא בעוצמה המצדיקה המשך מעצר". השופט הוסיף כי החשודים ללא עבר פלילי וכי אין חשד למסוכנות או לשיבוש ההליכים.

עו"ד ריאד סוואעד, שמייצג שאת אחד הפועלים מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בתאונה עבודה מצערת. הפועל משתף פעולה עם המשטרה ומכחיש את החשדות. לצערנו הרב אנו עדים בשנים האחרונות למספר רב של תאונות עבודה שגובות קורבנות רבים מקרב פועלי הבניין. מצער שבמקום שהמדינה תטפל בבעיה ותגביר את הפיקוח והאכיפה באתרי הבנייה, בוחרים בדרך הקלה של מעצרי פועלי הבניין שמסכנים את חייהם באתרי הבנייה. בית המשפט קיבל את טענותינו והורה על שחרור הפועלים".

לקריאה נוספת:
גשום, מושלג וקר: סוף שבוע עם מזג אוויר חורפי | התחזית
נשיא פולין: אבטל כינוס בישראל אם דברי רה"מ על האחריות לשואה נכונים
מבוקשת שנים בגין 74 עבירות מין: זו המורה שליצמן חשוד כי סייע לה

בית במשפט השלום ירושלים, יוני 2015. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בירושלים/ראובן קסטרו

אברהם בן זינו, אביה של הנערה שנפגעה אמר כי "מישהו העיף ברזל בצורה מכוונת. זה אירוע לאומני, זה פיגוע. אני אומר את זה על דעת אנשים שהיו באזור ותיארו את זה לפני הכיוון שהברזל נפל". כאמור, מצבה של הנערה קשה, ולדברי אביה היא סובלת מפגיעה מוחית. היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, מורדמת ומונשמת.

הנערה, בת 15 מירושלים, נפגעה אתמול באורח קשה ממוט ברזל שנפל עליה מאתר בנייה. היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נותחה. ישי לוי, חובש מד"א שהגיע למקום, סיפר כי "ראיתי את הנערה שוכבת בתוך מבנה כשהיא וסובלת מחבלת ראש מדממת. מיד התחלתי בטיפול הרפואי שכלל עצירת דימום, והיא פונתה במהירות לבית החולים בניידת טיפול נמרץ".

נערה נוספת שככל הנראה נכחה במקום בזמן האירוע, התעלפה וטופלה במקום. מיד לאחר המקרה, המשטרה עיכבה את מנהל העבודה באתר הבניה וגורמים נוספים וכן פתחה בחקירה.

(עדכון ראשון: 09:46)

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully