וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה על סיקור רצח חאשוקג'י? מנכ"ל אמזון רומז לקשר סעודי להדלפות נגדו

10.2.2019 / 23:55

בזוס, שטוען כי הוא נסחט על ידי צהובון, הזכיר קשרים שקיימים לכאורה בינו לבין ריאד. בוושינגטון פוסט, שבבעלותו, כתב העיתונאי הנרצח טורים ביקורתיים נגד יורש העצר. "זה נשמע לי כמו אופרת סבון", אמר בכיר סעודי

עריכה: טל רזניק

בכיר בערב הסעודית אמר כי לריאד אין קשר לדיווח שפורסם בצהובון אמריקני על רומן שניהל מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס. האחרון, שהוא גם האיש העשיר ביותר בעולם, האשים ביום חמישי את חברת "אמריקן מדיה בע"מ (AMI), בעלי הצהובון "נשיונל אינקוויירר", בניסיון לסחוט אותו תוך איומים לפרסם תמונות עירום שלו שהוא לכאורה שלח לבת זוגו - אלא אם הוא יאמר בפומבי כי העיתון לא מוטה פוליטית בדיווחים עליו.

בפוסט שפרסם בבלוג שלו, הוא רמז לזעם בריאד על הכיסוי בוושינגטון פוסט, שבבעלותו, שניתן לרצח של העיתונאי הסעודי ג'מאל חאשוקג'י באיסטנבול. חאשוקג'י כתב לעיתון טורים ביקורתיים על יורש העצר מוחמד בן סלמאן, בטרם נרצח באכזריות על ידי סוכנים סעודים ב-1 באוקטובר. בזוס גם התייחס לדיווחים בכלי התקשורת על קשרים אפשריים בין AMI לערב הסעודית.

עם זאת, עאדל אל-ג'ובייר, שר במשרד החוץ בריאד, דחה זאת. "זה משהו בין שני הצדדים, אין לנו קשר לכך", אמר בריאיון לרשת CBS כשנשאל אם הממלכה מעורבת בהדלפות לצהובון. "זה נשמע לי כמו אופרת סבון". הוא אמר כי הוא לא מודע לקשרים בריאד לחברה או לבעליה דייוויד פקר. ב-AMI אמרו ביום שישי כי הדיווחים על בזוס הם חוקיים וכי היא תבדוק את טענותיו.

(עדכון ראשון: 16:10)

לקריאה נוספת בנושא
מנכ"ל אמזון חושף: צהובון איים לפרסם תמונות עירום שלי

מייסד אמזון, ג'ף בזוס וגרושתו מקנזי בזוס בבוורלי הילס, קליפורניה 2018. רויטרס
בזוס וגרושתו מקנזי בזוס בבוורלי הילס, בשנה שעברה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully