וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת בעודף משקל, אך ב"מצב מצוין": טראמפ עבר בדיקות רפואיות בהצלחה

הרופא של נשיא ארה"ב אמר כי הוא צופה שהוא ייישאר בריא "למשך כל תקופת נשיאותו ומעבר לה", בתום סדרת בדיקות מקיפה שנמשכה כארבע שעות. בעבר הודה טראמפ כי הוא לא ממלא אחרי תוכנית הדיאטה וההתעמלות שלו "באדיקות"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עבר אתמול (שבת) בפרבר של וושינגטון הבירה סדרת בדיקות מקיפה במשך ארבע שעות על ידי רופא הבית הלבן, דוקטור שון קונלי, ו-11 מומחים נוספים, ובסיומה נקבע כי הוא "בריא מאוד". קונלי הוסיף כי הוא "מצפה שהוא יישאר במצב זה למשך כל תקופת נשיאותו ומעבר לה". לא נמסרו פרטים נוספים על מצב בריאותו של הנשיא בן ה-72.

בעבר התבקש טראמפ להוריד לפחות כ-4.5 קילוגרם ממשקלו, אך עד כה אין כל ראייה שאמנם עשה זאת. לפי דיווח בסוכנות רויטרס, עובדים בבית הלבן טוענים כי הוא אמנם אוכל יותר דגים מבעבר, אך לפי אחד מדוברי הבית הלבן, הוגאן גידלי, טראמפ "מודה" כי הוא לא ממלא אחר הוראות הדיאטה וההתעמלות שלו "באדיקות".

לקריאה נוספת:
"אבינו עשה לו טובה": האם טראמפ זייף בעיה רפואית כדי להתחמק מגיוס?
מה קרה לתזונה של טראמפ מאז שהחל לכהן כנשיא ארה"ב?

נשיא ארה"ב טראמפ מארח קבוצת פוטבול בבית הלבן, 14 בינואר 2019. רויטרס
"בריא מאוד". טראמפ בעת אירוח קבוצת פוטבול בבית הלבן, בחודש שעבר/רויטרס

בבדיקה הראשונה שעבר בתקופת נשיאותו נמדדה אצל טראמפ רמת כולסטרול גבוהה מהמומלץ. הוא ידוע כמי שנוטל תרופות לבריאות הלב ונגד כולסטרול. בעבר דווח כי הוא נוהג לאכול כמויות גדולות של מזון מהיר וסטייקים, ולעתים לוגם עד כתריסר פחיות דיאט קולה מדי יום.

נושא בריאותו של הנשיא עורר סקרנות לאורך המירוץ לנשיאות בו התמודד נגד הילרי קלינטון. בין היתר, הוא הציג אז מכתב ובו נטען כי הוא יהיה "האינדיבידואל הבריא ביותר שאי פעם נבחר לנשיאות". עם זאת, הרופא אשר היה חתום על המכתב הודה מאוחר יותר כי טראמפ כתב את המכתב בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully