וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבינו עשה לו טובה": האם טראמפ זייף בעיה רפואית כדי להתחמק מגיוס?

שתי בנותיו של רופא שהתגורר במבנה שהיה בבעלות משפחת טראמפ סיפרו כי אביהן עזר לנשיא לעתיד אחרי שאביו ביקש ממנו סיוע. טראמפ אובחן כמי שסובל מדורבן בעקב, אך מעולם לא ציין מי היה הרופא שבדק אותו

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חמק משירות צבאי בווייטנאם בזכות "טובה" שעשה לאביו מומחה לכפות רגליים כשאבחן את טראמפ הצעיר עם דורבן בעקב בגיל 22 - כך דווח בניו יורק טיימס. המומחה, לארי בראונשטיין, מת ב-2007, אך בנותיו סיפרו לאחרונה לעיתון כי אביהן הזכיר פעמים רבות כיצד סייע למשפחת טראמפ בסוף שנות ה-60.

"אני יודעת שזו הייתה טובה", סיפרה אלייזה בראונשטיין, יחד עם אחותה, שרון קאסל. הן אמרו כי הסיפור של אביהן רמז כי לטראמפ לא הייתה את הבעיה שבגינה הוא לא גויס. "אני לא יודעת אם הוא בדק אותו", אמרה אלייזה. שנתיים לפני שהוא אובחן, נקבע על ידי הצבא כי הוא כשיר לשירות.

המרפאה של בראונשטיין שכנה במבנה בקווינס שהיה בבעלות פרד טראמפ, אביו של הנשיא לעתיד. המשפחה מכרה את המבנה ב-2004. "הוא קיבל בתמורה גישה לפרד טראמפ. אם הייתה בעיה בבניין, אבא שלי היה מתקשר וטראמפ היה דואג לכך מידית. זאת הייתה הטובה הקטנה שהוא קיבל", סיפרה הבת.

לקריאה נוספת
טראמפ בביקור בעיראק: "נשתמש בעיראק כבסיס אם נרצה לעשות משהו בסוריה"

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ ורעייתו מלניה מברכים חייליים אמריקאים בבסיס חיל האוויר האמריקאי בעיראק 26 בצדמבר 2018. רויטרס
דונלד ומלניה טראמפ מצלטמים עם חיילים בעיראק, אתמול/רויטרס

בניו יורק טיימס לא מצאו שום מסמך המאמת את דבריהן של בנותיו של בראונשטיין. הן הזכירו רופא אחר, מני וויינסטיין, שלדבריהן היה מעורב באבחנה שניתנה לטראמפ. הוא מת ב-1995, אבל מסמכים מראים כ הוא חי בשתי דירות שהיה בבעלות פרד טראמפ. הוא עבר לראשונה שבהן ב-1968, השנה שבה קיבל טראמפ הבן את הפטור הרפואי מהמלחמה. טראמפ קיבל גם ארבעה פטורים לימודיים שאפשרו לו להימנע משירות צבאי.

כשנשאל בעבר על הבעיה הרפואית שמנעה ממנו לשרת במלחמה הקטלנית, אמר טראמפ כי הוא אינו זוכר מי היה הרופא שאבחן אותו. הוא מעולם לא הזכיר קשר בין הרופא לאביו.

סוגיית המלחמה נותרה מרכזית אצל טראמפ, שאף לעג לסנאטור המנוח ג'ון מקיין בזמן קמפיין הבחירות שלו, כשטען שהוא אינו גיבור מלחמה על אף שהוחזק חמש שנים בשבי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המבנה שבו עבד המומחה שאבחן את טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully