וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סרט דביק וספרות משובשות: כך זייף נהג את לוחית הרישוי | צפו

7.2.2019 / 15:30

שוטר אגף התנועה ביקש מנהג לעצור כשהבחין שלוחית הרישוי של רכבו נראתה לא תקינה. בצד הדרך גילה כי הלוחית שובשה בכוונה. הזיוף, שבוצע רק בחלקה האחורי של המכונית, תאם למספר רכב אחר. הנהג נעצר ונלקח לחקירה

צילום: דוברות משטרה

תושב הצפון, בן 47, נעצר שלשום (שלישי) בחשד כי זייף את לוחית הזיהוי של רכבו. שוטר אגף התנועה הבחין ברכב מסוג טויוטה "לנד קרוזר" נוסע בכביש 85 סמוך לצומת כרמיאל, כשלוחית הזיהוי שלו נראית משובשת ולא תקינה. נהג רכב עצר בצד הדרך, ולתדהמת השוטר התגלה כי לוחית הזיהוי האחורית של הרכב שובשה בכוונה.

הזיוף לכאורה נעשה על ידי הדבקת איזולירבנד שחור על גבי הספרות השחורות בלוחית למען יצירת ספרות חדשות. הזיוף, שבוצע רק בלוחית הזיהוי האחורית, תאם למספר רכב אחר מסוג מזדה. הנהג נעצר ונלקח לחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
ניצב הלוי תקף את המשטרה בטקס פרישתו: "אין גיבוי ואין פרגון"
הרכש המפתיע של "הימין החדש": בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת
תלונה על איומים וסימני דם בדירה: חשד לרצח סטודנטית ישראלית בטורקיה

תיעוד: נעצר נהג בחשד לזיוף לוחית זיהוי של הרכב מטויוטה למזדה. דוברות משטרת ישראל
לוחית הרישוי עם נייר דבק שעיוות את הספרות/דוברות משטרת ישראל

ב-2013 רוכב אופנוע קיבל התראה ממפעילת כביש 6 על כך שלוחית הרישוי שלו אינה תקינה. הוא שלח בחזרה מכתב כדי לברר מהו הפגם שאותר, אך לא זכה למענה. בתוך כך, עצרה אותו ניידת משטרה בסוף ינואר 2014 - בסמוך לביתו, על כך שרכב במהירות מופרזת בשטח בנוי, ובמסגרת זו קיבל התרעה על השוני בין מספר הרישוי לבין הרשום ברישיון הרכב.

כחודש וחצי לאחר מכן, שוב נתפס ליד ביתו - עדיין עם לוחית רישוי שלדברי המשטרה אינה תקינה. הפעם, נעצר במקום והוגש נגדו כתב אישום בשל רכיבה במהירות מופרזת וכן בשל שימוש בלוחית רישוי מזוייפת.

עם פתיחת הדיון בבית המשפט ביקש עורך דינו, עופר חורש, כי הראיות תתקבלנה בהתאם לסדר הדין הפלילי. משמע שההרשעה תינתן רק אם יוכח מעל לכל ספק, כי הנהג הוא זה שזייף את לוחית הרכב בפועל, וכי הייתה מאחורי מעשיו כוונה פלילית. המדינה טענה מנגד, כי לכל הפחות הרוכב "עצם את עינו", אך חורש הגיב ואמר שבמקרה הנדון מדובר במסקנה נסיבתית, אשר אינה יכולה לעמוד ברף האישום הפלילי.

בבית המשפט לתעבורה בתל אביב, הואשם רוכב האופנוע מחולון, אב לשלושה, בגין זיוף לוחית רישוי על ידי תקיעת שני ברגים, כלומר עיוות המספר נעשה באופן מודע לכאורה. לאחר מכן הומתק עונשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully