וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה ישראלית חתמה על חוזה לפיקוח על עבריינים בשבדיה ובאסטוניה

4.2.2019 / 14:33

חברת סופרקום חתמה על חוזים בשווי מיליונים עם ממשלות שבדיה ואסטוניה, שבמסגרתם היא תפקח על אסירים ועל עצורים במעצר בית באמצעות אזיק אלקטרוני מיוחד שפיתחה. הפתרון כולל מסכי מגע ייחודיים, תקשורת מאובטחת ותקשורת קול

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
גבר אזוק/ShutterStock

חברת סופרקום (SuperCom) חתמה על חוזים נרחבים עם ממשלות שבדיה ואסטוניה בשווי כולל של שמונה וחצי מיליוני דולרים. החברה הישראלית, שפיתחה אזיק אלקטרוני מיוחד, תפקח על עברייני מין ועצורים במעצר בית במדינות אלה.

הפתרון הטכנולוגי מכיל אוסף תכונות חדשניות הכוללות אינטגרציה של טלפון חכם, תקשורת מאובטחת, מנגנוני אנטי-התחזות, ביומטרי, תקשורת קול, מסכי מגע ייחודיים וחיי סוללה ארוכים. סופרקום, ספקית פתרונות אבטחה, חתמה עם שבדיה על חוזה של שמונה שנים שהראשון שבהם עוסק באזיקים אלקטרוניים והשני בניטור אסירים בכותלי בתי הכלא. בחוזה עם ממשלת אסטוניה, שיימשך ארבע וחצי שנים, הוחלט כי יעסקו בכל המקרים הדורשים מעצר בית למדינה.

נשיא ומנכ"ל החברה אריה טרבלסי אמר: "אנו נרגשים על חתימת הסכמים אלו. התחרינו למול חברות רבות כולל ספקי ניטור אלקטרוני המכהנים בימים אלו במדינות וגברנו עליהם בזכות הטכנולוגיה החדשנית שלנו. הזכייה במכרזים אלו באירופה מוכיחה כי העקרונות הטכנולוגיים שלנו אכן משמעותיים והם מאפשרים את פעילותנו הנרחבת עילה על פי עקרון זה בתשע מדינות שונות בעולם".

עוד בוואלה! NEWS:
"מאשימים אותם בהתעללות? הם לא חשמלו - רק נתנו כמה כאפות"
רובה סער: האיום המדומה בקרב ההישרדות של נתניהו
3.7 נפשות ו-20 אלף שקל הוצאות: כך נראית המשפחה הישראלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully