וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של הנרצחת בפיגוע בברקן למשפחת המחבל: "תראי מה יצא ממך"

רוני כנפו

31.1.2019 / 13:51

אביה של קים לבנגרונד-יחזקאל, שנרצחה בפיגוע בברקן, נכח בדיון בערר על המעצר עד תום ההליכים של אמו ואחיו של המחבל שביצע את הפיגוע, אשרף נעלוואה. השניים הואשמו בכך שידעו על כוונותיו ולא עצרו אותו. "אני הסיוט שלך. תסתכל טוב בפנים שלי כי לא תשכח אותן", אמר לאח

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

בבית המשפט הצבאי במחנה עופר התקיים היום (חמישי) דיון בערר על המעצר עד תום ההליכים של אמו ואחיו של המחבל מברקן, אשרף נעלוואה. השניים הואשמו בכך שידעו על כוונותיו של המחבל ולא עצרו בעדו. בפיגוע שהתרחש במפעל "אלון" באזור התעשייה שבשומרון נרצחו זיו חג'בי וקים לבנגרונד-יחזקאל.

במהלך הדיון נכח אביה של לבנגרונד-יחזקאל, רפי לבנגרונד, שהגיע במטרה למחות על הדיון בשחרורם. "אני הסיוט שלך, תסתכל טוב בפנים שלי כי לא תשכח אותן", אמר לאחיו של המחבל. לאם המחבל אמר "תראי מה יצא לך, תראי מה יצא ממך".

במהלך הדיון טענה ההגנה כי האימא לא ידעה מה הולך להתרחש. עוד נטען כי היא התקשרה ערב לפני הפיגוע לבנה אשרף, "היא טלפנה לבן שלה כדי שיחזור מוקדם הביתה, כדי שלא יאחר לעבודה. מכאן שלא ידעה על תכנון הפיגוע".

לקריאה נוספת:
מהפשיטה על הבניין עד חילופי האש: צפו במבצע לחיסול המחבל מברקן
"היא כאן איתנו כל הזמן": הלידה שהנרצחת מברקן לא זכתה לראות
מחבל נוטרל בניסיון פיגוע דקירה ליד שכם; אין נפגעים

רפי, אביה של קים לבנגרונד יחזקאל שנרצחה בפיגוע בברקן ב דיון בערער על המעצר עד תום ההליכים של אמו ואחיו של המחבל מברקן, בית דין צבאי בעופר, 31 בינואר 2019. רוני כנפו
רפי לבנגרונד, אביה של הנרצחת בפיגוע בדיון. היום/רוני כנפו

עוד הוסיפו כי אמנם היא ידעה על קיומו של הנשק, אולם זה לא אומר כלום. "כשהאימא חשדה בעניין הנשק היא דיברה עם האבא והאבא דיבר עם הבן והבן הודיע להם שהתפטר מהנשק", טענו. "כשאימא ערביה מהכפר יודעת שהבן שלה עושה משהו לא נכון היא פועלת בכלים שיש לה, זאת אומרת פונה לבעל המרות, האבא"

לעניין שחרורה אמרו "אישה בגיל הזה ובתנאים האלה שכל חייה גידלה משפחה נורמטיבית - בן כזה הרס לה את החיים. האם מישהו יכול לתאר לעצמו שהיא תימלט? תישן במערות?". עוד הוסיפו כי "זה לא צפוי להיות עונש בגללו האישה הזאת תימלט מאימת הדין. היא רוצה להגיע לדיונים כדי להוכיח שלא ידעה על הפיגוע הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ופאא ואמג'ד נעלאווה ,אמו ואחיו של המחבל מברקן בדיון בערער על המעצר עד תום ההליכים של , בית דין צבאי בעופר, 31 בינואר 2019. רוני כנפו
אם המחבל בדיון היום/רוני כנפו
קים לבנגרונד-יחזקאל ההרוגה בפיגוע הירי בבקרן. מערכת וואלה! NEWS
קים לבנגרונד-יחזקאל שנרצחה בפיגוע בברקן/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully