וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד רודפי הרוחות לא האמינו מה ימצאו בכלא הנטוש

5.2.2019 / 0:18

צמד מנהלי עמוד יוטיוב שמנסה לעקוב אחר פעילות של רוחות ומקומות רדופים הגיעו לכלא שנטוש כבר למעלה מעשור וחצי וניסו לתעד פעילות חריגה, כשלפתע קול קטן נלכד לטענתם במכשיר ההקלטה של המצלמה שלהם - עונה לשאלותייהם

"Believe" A Paranormal Experience

דיוויד סקוט וג'ון סטיבנס הם שני המנהלים של ערוץ היוטיוב A Paranormal Experience, שמנסה לעקוב אחר פעילויות של מקומות רדופים ולחפש רוחות. בסרטון שהעלו אלם לפני כחודש וצבר עשרות אלפי צפיות, ביקרו השניים בכלא ג'ולייט הישן באילינוי. הכלא הזה נבנה ב-1858, עוד לפני שאברהם לינוקלו היה נשיא, פעל במשך 150 שנה ונסגר בשנת 2002. במשך השנים הוא הפך למוסד ידוע לשמצה - הן בשל התנאים הקשים בו והם בשל תופעות על טבעיות שנטען שמתרחשות בו. לפני כחצי שנה הודיעה העירייה המקומיץ כי הם עומדים לפתוח במקום "סיורים על טבעיים" עבור המעוניינים.

מנהלי ערוץ היוטיוב קיבלו הצצה מוקדמת להגיעו לכלא כשהם מקווים לדבר עם "הרוחות" שאמורות להסתתר במקום הנטוש. לדבריהם, עיקר השמועות על אותן התרחשויות על טבעיות הצביעו על כך שחדר צילומי הרנטגן רדוף רוחות. הם הקליטו את עצמם באמצעות מכשיר רשמקול שנפוץ בשימוש אצל רודפי הרוחות, כשדיוויד שאל האם נמצאות רוחות רפאים לידם. הוא נותר בהלם כשהריץ את ההקלטה בשנית ושמע מה שלטענתו הייתה הרוח עונה על השאלות.

עוד בנושא:
לאונרדו דה וינצ'י חזה בדיוק מתי העולם יגיע לקיצו?
הארכיאולוג חשף תגלית בת 4,500 שנה - אבל עשה פדיחה
מי מה"פושעת הסקסיות בעולם" תהפוך לדוגמנית על?

האזינו להקלטת המצמררת

"מי נמצא כאן בחדר?", שואל סקוט בהקלטה, "מי הרגע נגע בי". בשלב הזה נשמעת הרוח עונה: "היי... צא החוצה". רודפי הרוחות המודרניים מאמינים כי הצליחו לתפוס את הרוחות במצלמה. דיוויד טען שהופתע לגלות "רוח" שעומדת סנטימטרים ממנו. בגובה של ילד קטן, הדמות הלא ברורה מדברת היישר לתוך מכשיר ההקלטה.

"מי נמצא בחדר", שואל סקוט, "תגיד לי את שמך". בשלב הזה נשמעת הרוח הקטנה עונה בשנית: "הי". בשלב הזה הרוח הולכת מסביב לסקוט ועומדת מאחוריו.

עוד באותו נושא

נמרים כחיות מחמד, מטוסים פרטיים ובגדי יוקרה: החיים של הילדים העשירים מדובאי

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד המלא מהכלא

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully