וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו הקימה כת שטנית וטוענת: "אני מדברת עם השטן בעצמו"

6.2.2019 / 8:22

סברינה סברוק מארגנטינה, שעדיין שואפת להחזיק בתואר האישה בעלת הישבן הגדול ביותר בעולם, פנתה בנוסף לכיוונים אחרים והקימה כנסיה שסוגדת לשטן ול"גברת של המוות הקדוש", בנוסף היא מלמדת כיצד להטיל כישופי אהבה ואיך לדבר עם המתים

Sabrina Sabrok Deal With The Devil - Sabrok Records

את כוכבת הפורנו הארגנטינאית סברינה סברוק מכירים בעיקר בזכות השאיפה המוזרה שלה - להפוך לאישה בעלת הישבן הכי גדול בעולם. השחקנית בת ה-42 החלה בסדרת ניתוחים לפני מספר שנים כדי לנסות ולהתקדם לעבר המטרה, אלא שבינתיים היא מצאה תחביב חדש.

לאחרונה התראיינה סברוק לתקשורת בארגנטינה וחשפה כי היא הקימה כת שטנית אחרי שהחלה בשיחות תכופות עם השטן בעצמו. על פי הדיווחים, הכת מציעה לאנשים שמתעניינים בה סיכוי ליצור ברית עם השטן ו"הגברת של המוות הקדוש" - סנטה מוורטה, אלילה מקסיקנית שעל פי האמונה קרובה לשטן. בנוסף היא מבטיחה ללמד כיצד להטיל כישופי אהבה ואיך לדבר עם המתים. סברוק, שמכנה את עצמה "אלת המוות", סיפרה לתקשורת המקומית שמשהו פנימי אמר לה להקים את הכנסיה השטנית הזאת.

עוד ב"אסור לפספס":
לאונרדו דה וינצ'י חזה בדיוק מתי העולם יגיע לקיצו?
הארכיאולוג חשף תגלית בת 4,500 שנה - אבל עשה פדיחה
מי מה"פושעת הסקסיות בעולם" תהפוך לדוגמנית על?

"הייתי אתאיסטית, אבל התחלתי לעשות דברים עבור הגברת של המוות הקדוש וזה הרגיש טוב, אז נכנסתי לכת מסוימת וזה הרגיש לי טוב להקים כנסיה שטנית", סיפרה סברוק בראיון בארגנטינה, "בשלב הזה החלטתי להקים את 'יחידת סברוק' בגלל שקולות אמרו לי להקים כת של קסם שחור שנקשר אותו לשטניזם".

לפני 4 שנים היא עברה טקס גירוש שדים בשידור חי בטלוויזיה. זה כנראה לא עבד

Sabrina Sabroks live TV exorcism

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully