וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האי הקטן באבל: הברווז "הבודד ביותר בעולם" מת בתקיפת כלבים

טרבור נסחף בסופה מניו זילנד לניואה, מרחק של 2,400 ק"מ, ומאז הפך לסמל מקומי במקום שבו אין בכלל ברווזים - עד שמת בדרך טראגית. "שבה את לבם של המקומיים"

הברווז טרבור. צילום מסך
עזר לכוון את התנועה. הברווז הבודד טרבור/צילום מסך

ברווז בודד ששמו טרבור מת באי קטן באוקיינוס השקט, אחרי שהותקף על ידי כלבים - לפי עמוד פייסבוק שהוקדש לטרבור, שזכה לכינוי "הברווז הבודד ביותר בעולם". הוא זכה לתהילה קצרה אחרי ביקורה של עיתונאית מניו זילנד, שהגיעה לאי ניואה הזעיר, שבו חיים רק 1,600 תושבים.

מנהל משרד המסחר באי, ריי פינדליי, אמר כי זהו "רגע עצוב" עבור ניואה, השוכנת 2,400 ק"מ מצפון-מזרח לניו זילנד. "הוא שבה את לבם של המקומיים באי", אמר לרשת ABC האוסטרלית, שציין כי רק 9,000 תיירים מגיעים לאי מדי שנה. "הוא ללא ספק יהיה חסר, הוא שבה הרבה לבבות ואפילו התרנגולים, האפרוחים והווקה (סוג של ציפור ניו זילנדית) נראים מעט מיואשים ומסתובבים ליד השלולית הכמעט יבשה".

בניואה, אחד מאיי האלמוגים הגדולים ביותר בעולם, אין אגמים טבעיים או ביצות, ולכן הופעתו של טרבור הייתה מפתיעה. הוא התמקם במהירות בשלולית הסמוכה לכבד ושירותי הכיבוי באי מילאו אותה במים, והשתלב בתרבות המקומית כשאנשים ציינו את כיוונו הדרך לפי מיקומו.

טרבור מאלארד, יו"ר בית הנבחרים של ניו זילנד שעל שמו נקרא הברווז, הביע את תנחומיו. "אני מציע סימפטיה עמוקה לתושבי ניואה מהפרלמנט של ניו זילנד", כתב בדף הפייסבוק שבו הוכרז על מותו של הברווז.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS
איראן: אין לנו כוונה להגדיל את טווח הטילים - אלא רק לדייק אותם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully