וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא עצבנית העיפה כפכף על בתה - ופגעה בה ממרחק של 30 מטרים

28.1.2019 / 0:05

הרשת בהיסטריה מתיעוד נדיר של אמא ממקסיקו מעיפה כפכף על בתה - שנמצאת במרחק של כ-30 מטרים ממנה - וכנגד כל הסיכויים פוגעת בה בהצלחה. אנחנו לא מעודדים אלימות - אבל כזו פגיעה במטרה מעולם לא ראינו

YOUTUBE

קודם כל חשוב לציין שאנחנו לא מעודדים אלימות מכל סוג שהיא, בטח שלא במשפחה, אבל את המקרה הנדיר הזה, שתועד לאחרונה במקסיקו ופורסם בשבוע שעבר ברחבי הרשת, פשוט אסור לכם לפספס. אמא עצבנית הצליחה לפגוע בבתה עם כפכף, כשזו רצה במרחק של כמה עשרות מטרים מלפניה. רגע הפגיעה הנדיר הפתיע גם את האמא, שהעיפה את הכפכף לאוויר בלי לחשוב שזה בכלל אפשרי שיפגע בבתה.

בסרטון נראית האם יוצאת לכיוון הרחוב השקט - אי שם במקסיקו - כשהיא רודפת אחרי בתה בעקבות ריב שפרץ ביניהן. הבת הצליחה בזמן הזה לרוץ הרחק ממנה ומאחר שאמה הבינה שאין כל סיכוי שתצליח לתפוס אותה, היא עצרה, הורידה כפכף והשליכה אותו לאוויר לכיוון בתה בניסיון אחרון לעצור אותה. ברקע נשמע בחור נוסף, המתעד את המקרה, קורא לאם "תפגעי בה, קדימה, קדימה". הכפכף עשה מרחק של לפחות 30 מטרים באוויר ופגע בנערה בין הכתפיים. מעוצמת המכה וההלם היא נפלה לרצפה, והאם לא הצליחה לעצור את עצמה ופשוט התפקעה מצחוק.

עד בנושא
זה מטורף: אב הציל את שני ילדיו ממוות בטוח בהבדל של שבריר שניה
אמא תפסה את בנה מקיים אקט מיני - ואיבדה את זה לגמרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully