וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מטורף: אב הציל את שני ילדיו ממוות בטוח בהבדל של שבריר שניה

26.12.2016 / 9:28

לא תצליחו להוריד את העיניים שלכם מהקטע הבא, בו נראה אב מציל את שני ילדיו מרכב שאיבד שליטה ונסע במהירות לכיוונם. מה שמדהים זה שהוא עשה את זה בגלגול לאחור, ממש שניה לפני שהרכב פגע בהם

צילום מסך

ברשת השוו אותו לג'קי צ'אן וליאם ניסן, אבל אפילו הם לא היו מאמינים למראה האב האמיץ והזריז להפליא שהצליח להציל את שני ילדיו מתאונה קטלנית - תוךף שהוא מבצע סלטה לאחור כשסנטימטרים בודדים מפרידים בין הרכב הנוסע לילדים שלו.

המעשה המדהים והמהלך הנדיר שלו הכתירו אותו לגיבור רשת והוביל רבים להשוות בינו לבין גיבורי סרטי אקשן. הקטע הקצר, שצולם במצלמות אבטחה, פורסם ב- Gossip Village, קבוצת פייסבוק מטאיוואן, וזכה ליותר מ-3.7 מיליון צפיות ו-54 אלף שיתופים. עוד לפני שהנהג איבד שליטה והתרסק עם רכבו במוסך, נראה האב מתקן אופנוע כשילדיו חוצים את המדרכה מאחוריו. כשהפנה את ראשו אל הילדים, הוא הבחין ברכב מגיע מרחוק, קם, זינק אליהם, תפס אותם בזרועותיו ועשה גלגול לאחור שניה לפני שהרכב הגיע. איש אינו נפגע בתאונה, גם לא הנהג שברכב הנוסע. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה.

אבא מציל ילדות מתאונה. צילום מסך
איך הוא עשה את זה? האב הציל את ילדיו בשניה האחרונה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אחרי הסרטון הזה, לא תעזו יותר לחנות במקום המיועד לפחי אשפה

לכתבה המלאה

לפי הג'אמבי טריביון, התאונה התרחשה בעיר ג'אמבי, שבאינדונזיה, ביום חמישי האחרון בשעות הבוקר. אנואר סוטאנטו חן, בעל המוסך, שלף את התיעוד ממצלמות האבטחה וסיפר שהאיש הוא אחד מהעובדים שלו וחבר מאוד טוב שלו. "הוא הצליח להציל את שני הילדים? אלוהים בטוח מעורב בזה", כתב אחד בתגובות לסרטון ואחר הוסיף: "צפיתי בזה 10 פעמים ואני פשוט לא מאמין למראה עיניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully